Motivace a motivátory ve školním prostředí
8 vyučovacích hodin
Základem úspěchu je, aby učení žáky bavilo. Pokud se budou nové věci dozvídat rádi a na hodinu se budou těšit, máte z velké části vyhráno. Každé učení by mělo být poutavé a smysly podněcující. Existuje přímé spojení mezi tím, jak se děti cítí a jak se chovají. Když se dítě cítí dobře, bude se tak i chovat. A jak jim můžeme pomoci, aby se cítily dobře? Když přijmeme jejich pocity.
Školení pedagogům nabídne širokou paletu informací týkajících se motivace studentů přímo ve výuce i mimo ní, a to nejen teoretickou prezentací, ale také přímými aktivitami.
- Motivace – jak dosáhnout pozitivního motivačního přesvědčení? Katalog podpůrných opatření – Podpora motivace žáka
- Motivační faktory; Vnitřní a vnější motivace; Důvody motivačních problémů ve škole
- Motivační teorie; Jak motivovat sám sebe
- Hodnocení jako motivační faktor
- Motivující a demotivující činitelé; Projevy motivovaného a nemotivovaného žáka, Zlozvyky
- Jak motivovat „nemotivované“ dítě
- Efektivní metody použitelné ve třídě; Jak najít ztracenou motivaci; Tajemství motivace týmu
Seminář si klade za cíl seznámit pedagogy s problematikou motivace a motivování žáků a studentů.