šablony
Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
Číslo akreditace
6873/2022-4-422
Hodinová dotace
6 vyučovacích hodin
Obsah školení
- Vliv rodinné a osobní anamnézy na vznik ADHD/ADD a jiných neurovývojových poruch
- Neuro-vývojové poruchy
- Přetrvávající primární reflexy
- Celostní přístup jako léčba a životní styl
- Potřeba včasné podpory s celostním přístupem jako prevence obtíží v chování i v učení
- ADHD/ADD a sekundárně se rozvíjející obtíže
- specifika ve vývojových etapách u neklidných dětí
- kazuistiky
Vzdělávací cíle
Cílem semináře je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků zdůrazněním celostního přístupu k poskytování podpory neklidným dětem a žákům mateřských a základních škol, nabídnout jim možnosti, jakým způsobem upravit podmínky výchovy a výuky v MŠ a ZŠ tak, aby se minimalizovaly potíže v chování dítěte jako jednotlivce i obtížné situace, které jeho chování vyvolává v rámci třídního kolektivu. Součástí semináře budou také kazuistiky jednotlivých dětí, ukázky vhodných pomůcek i novinky z přístupů ze zahraničí.