logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Čtení v přírodě nejen o přírodě
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz "Čtení v přírodě nejen o přírodě" představuje způsob, jak spojit lásku k literatuře s přirozeným prostředím venku. Příroda, pobyt a samotné učení v ní může sloužit nejen jako krásné pozadí pro čtení, ale také jako silný zdroj inspirace pro literární ponoření a tvorbu. Tento kurz není pouze o přírodě, čtení o ní, ale především o tom, jak přírodu skrze literaturu plně zažívat a chápat. Příroda jako taková může obohatit čtenářský zážitek a podněcovat k naslouchání, samotnému čtení nebo tvorbě.

Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jak přimět studenty k převzetí zodpovědnosti za vlastní proces učení? Účastníci budou seznámeni s pojmem kompetence k učení , metodami a formami práce podporující motivaci a aktivizaci s důrazem na učení s porozuměním a heuristický přístup k výuce. Učitelé budou mít možnost si metody práce vyzkoušet v nabídnutých aktivitách. Seminář poukáže také na možnosti jak ve studentech vybudit motivaci – chuť něco se dozvědět, pro něco se nadchnout a dotáhnout do konce. Podmínky pro lepší učení vycházející z integrované tematické výuky S. Kovalikové a Brain Gym a výuku podle učebních stylů. Zmíněn bude také význam sebereflexe a sebehodnocení studentů a základní principy jejich podpory ze strany učitele.

Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků (1. st. ZŠ)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

V semináři se učitelé dozvědí, jak přimět žáka k převzetí zodpovědnosti za vlastní proces učení. Seminář poukáže na roli učitele v konstruktivní škole – podpůrná činnost při metakognitivních procesech - při sebereflexi a sebehodnocení vlastních silných a slabých stránek. Seminář nabídne učitelům konkrétní metody a formy práce, učitelé budou mít možnost si vyzkoušet v nabídnutých aktivitách. Ty kladou důraz na učení s porozuměním a je možné je zařadit do jakékoli hodiny, případně budou nabídnuty alternativy jednotlivých metod pro další inspiraci učitelů.

Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jak přimět studenty k převzetí zodpovědnosti za vlastní proces učení? Účastníci budou seznámeni s pojmem kompetence k učení , metodami a formami práce podporující motivaci a aktivizaci s důrazem na učení s porozuměním a heuristický přístup k výuce. Učitelé budou mít možnost si metody práce vyzkoušet v nabídnutých aktivitách. Seminář poukáže také na možnosti jak ve studentech vybudit motivaci – chuť něco se dozvědět, pro něco se nadchnout a dotáhnout do konce. Podmínky pro lepší učení vycházející z integrované tematické výuky S. Kovalikové a Brain Gym a výuku podle učebních stylů. Zmíněn bude také význam sebereflexe a sebehodnocení studentů a základní principy jejich podpory ze strany učitele.

Dejme každému šanci prožít úspěch – motivace a aktivizace žáků na 2. stupni ZŠ
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

V semináři se učitelé dozvědí, jak přimět žáka k převzetí zodpovědnosti za vlastní proces učení. Seminář nabídne učitelům konkrétní metody a formy práce, učitelé budou mít možnost si vyzkoušet v nabídnutých aktivitách. Ty kladou důraz na učení s porozuměním a je možné je zařadit do jakékoli hodiny, případně budou nabídnuty alternativy jednotlivých metod pro další inspiraci učitelů.

Digitální nástroje v environmentálním vzdělávání
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je určen vyučujícím, kteří chtějí více zapojit ICT do svého environmentálního vzdělávání. Tipy k základním nástrojům a aplikacím rozptýlí obavy z ICT a podpoří úvodní diskuzi o ICT aktuálně využívaných účastníky. Účastníci se seznámí s využitím ICT k podpoře zájmu žáka o environmentální témata a jeho spolupráce s ostatními.

Digitální nástroje v environmentálním vzdělávání (webinář)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je určen vyučujícím, kteří chtějí více zapojit ICT do svého environmentálního vzdělávání. Tipy k základním nástrojům a aplikacím rozptýlí obavy z ICT a podpoří úvodní diskuzi o ICT aktuálně využívaných účastníky. Účastníci se seznámí s využitím ICT k podpoře zájmu žáka o environmentální témata a jeho spolupráce s ostatními.

Digitální technologie v předškolním vzdělávání
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poskytnout pedagogickým pracovníkům mateřských škol informace související s IT gramotností dětí předškolního věku. Účastníci získají nejen teoretické poznatky, ale také inspiraci a náměty využitelné v rámci výchovně-vzdělávacího procesu v MŠ.

Digitální technologie v předškolním vzdělávání (webinář)
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poskytnout pedagogickým pracovníkům mateřských škol informace související s IT gramotností dětí předškolního věku. Účastníci získají nejen teoretické poznatky, ale také inspiraci a náměty využitelné v rámci výchovně-vzdělávacího procesu v MŠ.

Digitální technologie ve výuce pro učitele 1. stupně
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tento vzdělávací program ukáže pedagogům možnosti adekvátního využití digitálních technologií již na 1. stupni, a to mimo hodiny informatiky, tedy v běžných hodinách ve smyslu obohacení výuky. Dotkneme se i mezipředmětových vztahů, digitálních kompetencí či možností (ne)formální komunikace s rodiči od omlouvání po plánování informačních odpolední.

Digitální technologie ve výuce pro učitele 1. stupně (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Tento vzdělávací program učitelkám a učitelům na 1. stupni ukáže možnosti adekvátního využití digitálních technologií již na 1. stupni, a to mimo hodiny informatiky, tedy v běžných hodinách ve smyslu obohacení výuky. Dotkneme se i mezipředmětových vztahů, digitálních kompetencí či možností (ne)formální komunikace s rodiči od omlouvání po plánování informačních odpolední.

Dítě s ADHD, ADD – workshop pro asistenty pedagoga v MŠ a 1. stupni ZŠ
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Dílna, určená asistentům pedagoga v MŠ a 1. stupni ZŠ, je zaměřena na prohloubenípoznatků a získání a sdílení zkušeností s péčí o děti a žáky s poruchou ADHD, ADD. Účastníci budou formou workshopu seznámeni s vhodnými aktivitami pro všední den a strategiemi, které jim v praxi pomohou zvládat emočně a sociálně náročné situace. Cílem workshopu je asistentům poskytnout návod na hledání různých strategií v péči o konkrétní dítě. Seminář nabízí na základě dotazů účastníků praktické rady vycházející z dlouhodobé praxe.

Dítě s ADHD, ADD – workshop pro pedagogy MŠ a 1. stupně ZŠ
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Dílna prohlubuje a navazuje na poznatky ze školení „Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD“. Zúčastněným pedagogům bude nabídnut prostor pro otázky a odpovědi týkající se péče o děti a žáky s poruchou ADHD a ADD a možnost sdílení zkušeností z praxe. Skrze vlastní prožitek se seznámí s vhodnými relaxačními technikami, aktivitami pro všední den a ujasní si strategie, které jim v praxi pomohou zvládat emočně a sociálně náročné situace. Seminář zahrne tato témata: Teoretický rámec problematiky. Aktivity podporující psychomotorický vývoj dítěte. Předcházení a řešení konfliktních situací. Relaxační, terapeutické aktivity vhodné pro děti ADHD – popis, terminologické vymezení.

Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s vymezením pojmu nadané dítě a dalšími souvisejícími pojmy, některými metodami identifikace nadaných a zvláštnostmi, kterými se nadané děti mohou projevovat a tím na své nadání upozornit i případnými obtížemi, které tento jev často doprovází. Vše bude demonstrováno na konkrétních případech dlouhodobě sledovaných dětí z praxe. Seznámí se také s některými organizacemi a institucemi, které se nadaným dětem předškolního věku věnují. Školení svým obsahem reflektuje požadavky na společné (inkluzivní) vzdělávání a podporuje práci s různorodou skupinou žáků.

Dítě s nadprůměrným intelektem v MŠ a na 1. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s vymezením pojmu nadané dítě a dalšími souvisejícími pojmy, některými metodami identifikace nadaných a zvláštnostmi, kterými se nadané děti mohou projevovat a tím na své nadání upozornit i případnými obtížemi, které tento jev často doprovází. Vše bude demonstrováno na konkrétních případech dlouhodobě sledovaných dětí z praxe. Seznámí se také s některými organizacemi a institucemi, které se nadaným dětem předškolního věku věnují.

Dítě s odkladem povinné školní docházky v běžné mateřské škole
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře získají širší povědomí o problematice zařazení dítěte s odkladem povinné školní docházky do běžné mateřské školy. Ujasní si práva a povinnosti účastníků participujících v této oblasti – dítěte, zákonných zástupců, pedagogů i školských poradenských zařízení. V závislosti na charakteristice dítěte s odkladem povinné školní docházky obohatí svou pedagogickou praxi o vhodné náměty pro práci s touto skupinou dětí.

Dítě s odkladem povinné školní docházky v běžné mateřské škole (webinář)
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře získají širší povědomí o problematice zařazení dítěte s odkladem povinné školní docházky do běžné mateřské školy. Ujasní si práva a povinnosti účastníků participujících v této oblasti – dítěte, zákonných zástupců, pedagogů i školských poradenských zařízení. V závislosti na charakteristice dítěte s odkladem povinné školní docházky obohatí svou pedagogickou praxi o vhodné náměty pro práci s touto skupinou dětí.

Dítě s odlišným mateřským jazykem v MŠ
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jakým způsobem s žáky pracovat a jak postupovat, abychom hodili dětem záchranný kruh spočívající ve správně zvoleném pedagogickém postupu a abychom je nenechali utopit se v prostředí, kde jsou odlišný jazyk a jiná kultura faktory způsobující znevýhodnění a překážky? Na to vše by vám měla dát odpověď právě tento seminář.

Dítě s odlišným mateřským jazykem v MŠ (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jakým způsobem s žáky pracovat a jak postupovat, abychom hodili dětem záchranný kruh spočívající ve správně zvoleném pedagogickém postupu a abychom je nenechali utopit se v prostředí, kde jsou odlišný jazyk a jiná kultura faktory způsobující znevýhodnění a překážky? Na to vše by vám měla dát odpověď právě tento seminář.

Doškolovací kurz základního školního lyžování
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

25 vyučovacích hodin

Náměty pro zpestření výuky lyžování dětí na lyžařských výcvikových kurzech. Využití škály pomůcek při výuce lyžování dětí. Současné trendy ve sjezdovém lyžování. Prohlubování a zdokonalování lyžování účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k lyžování.

Doškolovací kurz základního školního snowboardingu
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

25 vyučovacích hodin

Náměty pro zpestření výuky snowboardingu dětí na lyžařských výcvikových kurzech; Využití škály pomůcek při výuce snowboardingu dětí; Současné trendy v metodice výuky snowboardingu; Zásady organizace výcvikových kurzů a zapojování snowboardových družstev; Zdokonalování jízdy účastníků. Účastníci v menších skupinách projdou postupné metodické řady, bude využit videozáznam jízd účastníků a následný rozbor a jednotlivá cvičení budou obohacena herními prvky vhodnými pro zpestření výuky a motivaci dětí k snowboardingu.

Drobné hry pro děti mladšího školního věku
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem programu jsou možnosti a využití dětských her k rozvíjení nejrůznějších schopností a dovedností dětí. Náměty tvoří soubor her a činností, které můžeme nabídnout dětem během pobytu v mateřské škole, odpoledne ve školní družině v rámci přípravy na vyučování, během zájmových činností nebo jako aktivity ke zpestření výuky. Cílem školení je rozvíjet a prohlubovat individuální schopnosti, motivovat k pestré a námětově bohaté činnosti, podněcovat k organizování a plánování práce, vlastního učení, zábavy či hry a zaměřovat se na odpovědnost za kvalitu vlastní práce. Icebreakery a kontaktní hry. Hry s padákem. Hry bez materiálové náročnosti a bez náročné přípravy. Hry do místnosti, budovy.

Drobné hry pro děti mladšího školního věku II.
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávacího programu je představení využití dětských her k rozvíjení nejrůznějších schopností a dovedností dětí. Náměty tvoří soubor her a činností, které můžeme nabídnout dětem během pobytu v mateřské škole, odpoledne ve školní družině v rámci přípravy na vyučování, během zájmových činností nebo jako aktivity ke zpestření výuky ve škole: Seznamovací a kontaktní hry; Hry s lany, provázky a šátky; Hry do místnosti bez materiálové náročnosti a bez náročnosti přípravy; Energizery; Hry uvolňující atmosféru.

Drogy ve škole
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představuje systém protidrogové prevence v České republice a zaměřuje se na nejčastěji zneužívané drogy, včetně příčin, projevů, účinků a důsledků užívání jednotlivých typů látek a také to, jak a zda je možné diagnostikovat potenciální intoxikaci ve školním prostředí či v jiných výchovných institucích, ať už laicky či testově. Ozřejmuje také legislativu, která souvisí s drogovou problematikou. Nabízí základní orientaci v řešení situací souvisejících s drogami ve školním prostředí a různé pohledy na ně, ať už v rámci preventivních aktivit či případných intervencí ze strany školy.

Drogy ve škole (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář představuje systém protidrogové prevence v České republice a zaměřuje se na nejčastěji zneužívané drogy, včetně příčin, projevů, účinků a důsledků užívání jednotlivých typů látek a také to, jak a zda je možné diagnostikovat potenciální intoxikaci ve školním prostředí či v jiných výchovných institucích, ať už laicky či testově. Ozřejmuje také legislativu, která souvisí s drogovou problematikou. Nabízí základní orientaci v řešení situací souvisejících s drogami ve školním prostředí a různé pohledy na ně, ať už v rámci preventivních aktivit či případných intervencí ze strany školy.

Duševní zdraví pro každý pracovní den
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Vzdělávací program má pedagogickým pracovníkům ukázat, jak se od stresu, stresorů a stresových reakcí dá „dojít“ k syndromu vyhoření. S využitím získaných poznatků se budeme zabývat konceptem duševního zdraví a zároveň prevencí syndromu vyhoření.

Duševní zdraví pro každý pracovní den (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Vzdělávací program má pedagogickým pracovníkům ukázat, jak se od stresu, stresorů a stresových reakcí dá „dojít“ k syndromu vyhoření. S využitím získaných poznatků se budeme zabývat konceptem duševního zdraví a zároveň prevencí syndromu vyhoření.

Dysgrafie – specifická vývojová porucha učení – psaní
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na problematiku specifické poruchy postihující oblast psaní - dysgrafii. Účastníci se podrobně seznámí s danou problematikou, s příčinami vzniku této poruchy a specifiky přístupu k práci s takto znevýhodněnými dětmi. Kromě teoretických informací budou prezentovány také poznatky z praxe a doporučení pro práci ve výuce i mimo ni.

Dyskalkulie - reedukace
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář poskytne pedagogům kromě základního vhledu do problematiky dyskalkulie také praktické příklady námětů, jak dyskalkulii zohledňovat ve výuce a jak vhodně postupovat při její reedukaci. V praktických ukázkách si učitelé vyzkouší pracovat s kompenzačními a reedukačními pomůckami. Vzájemně si vymění zkušenosti z práce s těmito dětmi a budou jim předány náměty na individuální i skupinové reedukační hodiny.

Dyslexie – specifická vývojová porucha učení – čtení
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na problematiku specifické poruchy postihující oblast čtení - dyslexii. Účastníci se podrobně seznámí s danou problematikou, s příčinami vzniku této poruchy a specifiky přístupu k práci s takto znevýhodněnými dětmi. Kromě teoretických informací budou prezentovány také poznatky z praxe a doporučení pro práci ve výuce i mimo ni.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb