Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
6 vyučovacích hodin
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Učitelé speciálních škol
- Asistenti pedagoga
- Ředitelé školy a školských zařízení
- Učitelé VOŠ
Školení je určeno pedagogům, kteří chtějí rozšířit své pedagogické metody o inovativní nástroje a technologie. Zaměříme se na využití umělé inteligence, zejména technologie ChatGPT, pro obohacení výukového procesu a personalizaci učení. Účastníci se naučí základní principy AI jak bezpečně a eticky využívat ChatGPT ve vzdělávání a jak tato technologie může podpořit personalizované učení a kreativitu u žáků. Školení také poskytne praktické návody na integraci AI do výukových plánů, přípravu materiálů a interakci s žáky. Pomocí konkrétních příkladů a cvičení se účastníci naučí, jak AI může pomoci vytvářet harmoničtější a efektivnější vzdělávací prostředí.
Účastníci školení:
- Seznámí se s AI a ChatGPT, včetně základních principů a možností využití ve vzdělávání.
- Naučí se jak efektivně a bezpečně integrovat AI do výukových procesů a přípravy materiálů.
- Získají praktické návody na využití AI pro personalizaci učení a podporu kreativity u žáků.
- Projdou interaktivními workshopy a cvičeními na reálných příkladech, které jim umožní aplikovat nově získané dovednosti.
- Získají přístup k rozsáhlým zdrojům a materiálům pro další osobní a profesní rozvoj v oblasti využití AI ve vzdělávání.
- Vše si prakticky vyzkouší.
Cílem školení je poskytnout pedagogům hlubší pochopení umělé inteligence a jejího potenciálu ve vzdělávání se zaměřením na praktické využití AI. Účastníci se naučí jak tyto nástroje efektivně a bezpečně aplikovat v rámci výuky a přípravy výukových materiálů. Cílem je také rozvíjet pedagogické dovednosti v oblasti inovativních výukových metod a integrace nových technologií do školního kurikula. Dalším klíčovým cílem je podpora pedagogů v používání AI pro zvýšení personalizace učení a podpory kreativity mezi žáky a zároveň je připravit na etické a praktické aspekty používání AI ve vzdělávacím kontextu.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 09.12.2024 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 27.01.2025 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 10.02.2025 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 10.03.2025 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 14.04.2025 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 12.05.2025 |
šablony
|
|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 02.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 09.12.2024 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 27.01.2025 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 10.02.2025 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 10.03.2025 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 14.04.2025 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 12.05.2025 |
Umělá inteligence jako pomocník pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 02.06.2025 |