Komunikace s klientem se specifickým chováním
8 vyučovacích hodin
A2023/0866-SP/PC/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Vzdělávací program je určen pro pracovníky v celé sociální oblasti, kteří se v každodenní práci s uživateli sociálních služeb dostávají do složitých a stresových situací. Vzdělávací program je svým praktickým obsahem zaměřen na rozvoj konkrétních komunikačních dovedností při práci s uživateli sociálních služeb, kteří mají specifický ("problémový") způsob chování. Důraz je kladen na posílení praktického využívání komunikačních metod a nástrojů v problematických situacích při práci s klienty, zvýšení sebejistoty a zvládání zátěžových a stresových situací. Účastníci budou mít možnost v každém modulu prakticky procvičit jednotlivé komunikační techniky a postupy v modelových situacích. V praktické části budou účastníci nové komunikační dovednosti společně s lektorem prakticky aplikovat v řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.
Účastníci rozvinou a upevní komunikační dovednosti při práci s uživateli se specifickým chováním, - získají další orientaci v možnostech praktického použití konkrétních komunikačních nástrojů, - posílí svoji sebejistotu a schopnost zvládat zátěžové a stresové situace.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 19.11.2024 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 18.12.2024 | |
|
Komunikace s klientem se specifickým chováním | ONLINE - webinář | 05.02.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 19.11.2024 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 18.12.2024 |
Komunikace s klientem se specifickým chováním
ONLINE - webinář - 05.02.2025 |