Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
8 vyučovacích hodin
A2021/0579-SP/PC/PP/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Neformální pečovatelé
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Seminář představuje možnosti jak mapovat komunikační pole mezi klientem a pracovníkem a jak navyšovat emoční inteligenci pracovníků v sociálních službách. Účastníci získají základní orientaci v komunikačních strategiích, které mohou uplatnit ve své každodenní praxi a využít je v proaktivní komunikaci s klientem. Představeny budou přednosti i úskalí autoritativního a partnerského přístupu. Účastníci se seznámí také s mapou neefektivních způsobů komunikace a prakticky si vyzkouší, jak a čím je nahradit. Na modelových situacích si následně vyzkouší funkční rozhovor a seznámí se s podpůrným typem rozhovoru se zřetelem ke specifikům cílové skupiny v jejich praxi.
Účastníci získají základní informace o fungování mozku a komunikaci. Seznámí se se základními komunikačními přístupy a strategiemi, naučí se je rozpoznávat. Seminář také osvětlí význam a důležitost podpůrného rozhovoru v oblasti sociálních služeb.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách | ONLINE - webinář | 17.12.2024 | |
|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách | ONLINE - webinář | 04.02.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
ONLINE - webinář - 17.12.2024 |
Vedení podpůrného rozhovoru a efektivní komunikace v sociálních službách
ONLINE - webinář - 04.02.2025 |