Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
8 vyučovacích hodin
A2021/0257-SP/PC/PP/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Neformální pečovatelé
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Absolvent získá vědomosti i praktické nástroje pro reflexi vlastní práce v oblasti nastavování a udržování hranic profesionálního vztahu. Bude si vědom rizik jejich překračování a dostane možnost rozebrat konkrétní příklady z praxe. Bude rozumět rozdílu pravé a falešné empatie a jejím možným následkům. Pochopí princip uspokojování potřeb v rámci vztahu pracovník/klient jak z jedné, tak i z druhé strany. Bude si vědom vlastních očekávání a rizik, která z nich vyplývají. Bude schopen své vlastní postoje zreflektovat a dostane nástroje pro jejich přenastavení. Účastník bude znát konkrétní komunikační zátarasy a jejich rizika, zlepší svou dovednost v aktivizaci klienta pomocí konkrétních technik. Absolvent dostane návod pro rozpoznání manipulace ze strany klienta a bude si vědom svých vlastních tendencí, proč by mohl manipulaci podlehnout a návod, jak je překonat.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka | ONLINE - webinář | 20.03.2025 | |
|
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka | ONLINE - webinář | 17.04.2025 | |
|
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka | ONLINE - webinář | 10.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
ONLINE - webinář - 20.03.2025 |
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
ONLINE - webinář - 17.04.2025 |
Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
ONLINE - webinář - 10.06.2025 |