logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)


Hodinová dotace

4 vyučovací hodiny

Cílová skupina

  • Učitelé MŠ
  • Ředitelé školy a školských zařízení


Obsah

Teoretická část:

  • role uvádějícího pedagoga
  • roviny a oblasti pomoci uvádějící učitelky začínajícímu pedagogovi
  • formy a metody spolupráce uvádějícího a začínajícího pedagoga
  • spolupráce ostatních kolegyň
  • obsah adaptačního plánu

 

V praktické části se zaměříme na samotnou tvorbu plánu

  • charakter a význam plánování
  • základní prvky plánování
  • postup při plánování
  • návrh plánu uvádění začínající učitelky
  • vytvoření vlastního plánu uvádění začínajícího pedagoga do praxe
  • řešení modelových situací (upřednostnění efektivní a partnerské komunikace ve vztahu k začínajícímu učiteli/učitelce)


Vzdělávací cíle

Seminář je určen pedagogům, kteří uvádějí začínajícího učitele/učitelku do praxe v MŠ

Hlavním cílem semináře je navrhnout adaptační plán uvádění začínajících učitelek/učitelů do praxe tak, aby se začínající učitel/učitelka zorientoval/a  v praxi současného předškolního vzdělávání a stal/a se v budoucnu samostatným učitelem/učitelkou.


Cílová skupina Název Místo Termín
šablony
  • Učitelé MŠ
  • Ředitelé školy a školských zařízení
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář) ONLINE - webinář 11. 09. 2024
šablony
  • Učitelé MŠ
  • Ředitelé školy a školských zařízení
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář) ONLINE - webinář 17. 06. 2025
Název
Místo - Termín
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)
šablony

ONLINE - webinář - 11. 09. 2024
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)
šablony

ONLINE - webinář - 17. 06. 2025