Podpora změny a motivace u klientů
8 vyučovacích hodin
A2023/0329-SP/PC/PP/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Neformální pečovatelé
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Seminář je určen pro pracovníky, kteří se potkávají při své práci s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě (klienti s tělesným a smyslovým postižením, lidé ohrožení sociálním vyloučením a v sociální krizi, klienti neschopní se uplatnit na trhu práce a klienti ohrožení závislostmi). Cílem školení je pomoci účastníkům kurzu pochopit principy procesu změny a motivace. Účastníci se seznámí s možnými technikami a postupy, které vedou k podpoře vnitřní motivace klienta, ke změně chování či rozvoji jeho potenciálu. Na příkladu kasuistiky bude účastníkům nastíněn vhodný postup práce s motivací a změnou klienta a možnosti plánování intervence v horizontu několika měsíců, které vedou ke zvýšení motivace klienta.
Účastník se zorientuje v jednotlivých fázích změny (model kruhu změny a procesy změny v cyklicky uspořádaných fází). Seznámí se s konceptem zotavení a jeho rolí v motivaci klienta a v návaznosti na to také s rozpoznáváním jednotlivých fází a volbou adekvátních podpůrných postupů. Pro lepší pochopení principů změny a práce budou představeny i kazuistiky klientů.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
|
Podpora změny a motivace u klientů | ONLINE - webinář | 22.11.2024 | |
|
Podpora změny a motivace u klientů | ONLINE - webinář | 12.12.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Podpora změny a motivace u klientů
ONLINE - webinář - 22.11.2024 |
Podpora změny a motivace u klientů
ONLINE - webinář - 12.12.2024 |