Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
8 vyučovacích hodin
8942/2023-5-472
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Asistenti pedagoga
Školení seznámí pedagogické pracovníky se základy koučovacího a sebekoučovacího přístupu ve školním prostředí. Účastníci získají přehled o základních nástrojích koučování, které mohou v základní podobě začít ihned využívat ve své pedagogické praxi. Velký důraz je kladen na názorné ukázky, kdy si účastníci sami vyzkouší koučovací proces, osvojí si formulaci vhodně pokládaných otázek a aplikují metodu GROW. Seminář bude zaměřen na specifika pedagogické profese a školního prostředí (profesní dráha, motivace, syndrom vyhoření,…), identifikaci silných/slabých stránek, stanovování a naplňování cílů, práci se stresem a osobní vizí.
Hlavním cílem školení je seznámení účastníků s principy koučování/sebekoučování a možnostmi, jak jej využít v pedagogické profesi. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou následně dále pracovat.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
šablony
|
|
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy | Brno | 30.10.2024 |
šablony
|
|
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy | Ostrava | 04.11.2024 |
šablony
|
|
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy | Olomouc | 14.11.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
šablony
Brno - 30.10.2024 |
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
šablony
Ostrava - 04.11.2024 |
Základy koučovacího přístupu pro pedagogy
šablony
Olomouc - 14.11.2024 |