Rozvoj dovedností pro úspěšné čtení i u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (webinář)
29.11.2024
8:00 - 13:30
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
6 vyučovacích hodin
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Asistenti pedagoga
- Ředitelé školy a školských zařízení
29.11. 8:00 - 9:30 + 10:00 - 11:30 + 12:00 - 13:30
- Kdo je to žák se speciálními vzdělávacími potřebami - co jsou podpůrná opatření, individuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory
- Zrakové vnímání - definice, teoretické ukotvení
- Vývoj zrakového vnímání - jak se zrakové vnímání vyvíjí u dětí a mladších školních žáků
- Klasifikace zrakového vnímání - rozdělení dílčích poznávacích funkcí
- Rozlišení figury a pozadí - popis této poznávací funkce, jaké jsou problémy, praktické ukázky pro rozvoj této funkce.
- Zraková analýza a syntéza - popis, problémy, praktické ukázky pro rozvoj
- Rozlišení tvarů a jejich pozic
- Zraková paměť
- Vnímání sekvence zrakových informací
- Hry pro rozvoj zrakového vnímání
Absolventka UP Olomouc v oborech Psychologie a Speciální pedagogika. Působila jako osobní asistentka v Domově pro osoby se zdravotním postižením v Kroměříži, sociální pracovník a speciální pedagog v Sdružení Piafa a v současnosti působí v Národním ústavu duševního zdraví. Absolvovala řadu kurzů a výcviků (např.: Expresivní přístupy při práci se skupinou, Dramaterapeutické přístupy k lidem s postižením, Aplikovaná hudební výchova, Trénink lokálních spolupracovníků v oblasti komunikace destigmatizačních aktivit ve prospěch lidí s duševním onemocněním, atd.).
1 750 Kč/osobu (vč. DPH)