Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
8 vyučovacích hodin
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Učitelé speciálních škol
Seminář představuje současná vývojová specifika mládeže, aktuální kontext dospívání a jejich význam pro práci s nimi. Představuje základní rámec nejčastějších problémů, se kterými se mladí lidé potkávají a jejich provázanost s přirozenými i intencionálními prostředími výchovy a masmédii. Seminář představuje některé techniky práce s motivací (práce se škálou, životní schéma, statistika zážitků, hra "přes čáru"). Využití těchto technik cílí zejména na specifické výchovné situace a problémy v rámci rodiny, na intervence v rámci školských zařízení, poukazuje na možné jednání ze strany úředníků (kurátoři pro mládež apod.), ústavní výchovy, nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež a v dalších zařízeních a institucích, které pracují s dospívajícími. Zdůrazňuje také kontext a pozici pedagoga při práci s mládeží.
Účastník semináře bude znát některá vývojová specifika dospívajících včetně faktorů, které formují či modifikují jejich životní styl. Bude se orientovat v nejčastějších problémech současné mládeže a jejich provázanosti s vnějšími i vnitřními vlivy. Vyzkouší si techniky práce s motivací u dospívajících, které je možné uplatnit v různých kontextech práce s touto cílovou skupinou v rámci rodiny a v rámci školských zařízení. Bude si také vědom vlivu kontextu a pozice pedagoga na práci s cílovou skupinou.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
šablony
|
|
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář) | ONLINE - webinář | 11.02.2025 |
šablony
|
|
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář) | ONLINE - webinář | 29.04.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 11.02.2025 |
Úvod do motivačně intervenční práce s dospívajícími (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 29.04.2025 |