Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář)
8 vyučovacích hodin
28936/2022-4-1041
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Učitelé SŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Učitelé ZUŠ a SUŠ
- Učitelé speciálních škol
- Asistenti pedagoga
Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou.
Školení je doplněním připravované Metodiky 4R – Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience
Proces, jehož prostřednictvím si děti a mladí lidé vytvářejí a učí se uplatňovat znalosti, dovednosti a postoje potřebné k tomu, aby dokázali:
- porozumět emocím a zvládat je
- stanovit si pozitivní cíle a dosáhnout jich
- cítit a vyjadřovat empatii
- navazovat a udržet pozitivní vztahy
- přijímat zodpovědná rozhodnutí
- rozvíjet odolnost a schopnost zvládat změny
- vytvářet pozitivní genderové normy
- přispívat ke společenské soudržnosti
Webinář je zaměřen na seznámení pedagogů, jak pracovat se žáky v oblasti sociálně emočního učení. Pedagogům budou představeny moderní výukové metody a aktivity, které vedou žáky ke „4R“.
Cílová skupina | Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|---|
šablony
|
|
Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář) | ONLINE - webinář | 16.04.2025 - 17.04.2025 |
šablony
|
|
Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář) | ONLINE - webinář | 12.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 16.04.2025 - 17.04.2025 |
Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 12.06.2025 |