Hranice práce s klientem z pohledu pracovníka
11.12.2024
8:00 - 15:15
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
8 vyučovacích hodin
A2021/0257-SP/PC/PP/VP
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
- Neformální pečovatelé
- Pracovníci na úřadě
- Pracovník v manažerské, řídicí funkci
Absolvent získá vědomosti i praktické nástroje pro reflexi vlastní práce v oblasti nastavování a udržování hranic profesionálního vztahu. Bude si vědom rizik jejich překračování a dostane možnost rozebrat konkrétní příklady z praxe. Bude rozumět rozdílu pravé a falešné empatie a jejím možným následkům. Pochopí princip uspokojování potřeb v rámci vztahu pracovník/klient jak z jedné, tak i z druhé strany. Bude si vědom vlastních očekávání a rizik, která z nich vyplývají. Bude schopen své vlastní postoje zreflektovat a dostane nástroje pro jejich přenastavení. Účastník bude znát konkrétní komunikační zátarasy a jejich rizika, zlepší svou dovednost v aktivizaci klienta pomocí konkrétních technik. Absolvent dostane návod pro rozpoznání manipulace ze strany klienta a bude si vědom svých vlastních tendencí, proč by mohl manipulaci podlehnout a návod, jak je překonat.
Absolventka MU Brno, Pedagogická fakulta, obor Sociální pedagogika a volný čas. Pracovala s dětmi a mládeží romského etnika v nízkoprahovém zařízení IQ Roma servis, o. s. Od roku 2010 se zaměřovala na vedení týmu sociálních a pedagogických pracovníků se zaměřením na přímou klientskou práci s romským etnikem v obcích Jihomoravského kraje. Zaměřuje se na lektorování v oblasti metod práce v NZDM a v oblasti komunikace a sebe-rozvoje.
1 590 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)