logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Jak učit, a nikoli sebe i žáky mučit (webinář)


Termín

08.01.2025
8:00 - 15:30

Místo

ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním

Hodinová dotace

8 vyučovacích hodin

Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Cílová skupina

  • Učitelé 1. stupně ZŠ
  • Učitelé 2. stupně ZŠ
  • Učitelé SŠ
  • Učitelé ZUŠ a SUŠ

1950 Kč / osoba
Přihláška

8.1. 8:00 - 9:30 + 10:00 - 11:30 + 12:00 - 13:30 + 14:00 - 15:30



Obsah

Seminář je zaměřený na výchovně vzdělávací proces z pohledu vyučovacích stylů pedagoga, učebních stylů žáků, na výukové metody, na učební plány vycházející z RVP, ŠVP, na individualizaci výuky s vhodným nastavením požadavků na žáky, na vyučovací hodinu z pohledu její stavby s využitím různých výukových metod zohledňujících individuální nastavení pro jednotlivé žáky i žáky se SPUCH, na nastavení spolupráce s rodinou ve smyslu domácí přípravy, na zpětnou vazbu jako na podporující způsob hodnocení žákovy práce. Součástí semináře je zařazení konkrétních postupů, nápadů a inspirace k posilování jednotlivých oblastí efektivní výuky.

 

Ve školení bude například:

- vyučovací styly učitelů a jejich vliv na žáky, učební styly žáků a jejich vliv na zvládání nároků výchovně-vzdělávacího procesu, vyučovací styl učitele versus učební styl žáka, jaký je můj vyučovací styl

- výukové metody - základní dělení a jejich využití, výuka z pohledu obsahu učiva - RVP, ŠVP, tematické plány - individualizaci výuky, vyučovací hodina - plán - cíl, obsah, zhodnocení, zpětná vazba žáků, konkrétní nápady z praxe

- spolupráce mezi pedagogem a žákem - nastavení pravidel, požadavky na domácí přípravu, nastavení efektivní spolupráce s rodiči, specifika při práci s dětmi se SPUCH a zapojení jejich rodičů do vzdělávání, různé formy ověřování vědomostí, zpětná vazba

- o co se opřít v legislativě, co dělat, když něco nefunguje

 


Vzdělávací cíle

Cílem semináře je:

1. uvědomit si souvislosti mezi vyučovacím stylem učitele a učebním stylem žáka a vliv této souvislosti na žákovu úspěšnost ve vzdělávání

2. inspirovat konkrétními postupy, metodami, nápady k obohacení a zefektivnění výuky

3. stavba vyučovací hodiny, efektivní propojení jednotlivých částí vyučovací hodiny  


Lektor

Mgr. Lenka Rybářová

Absolventka pedagogické fakulty UK v Praze,  koučovacího a mentorského výcviku, dlouholetá pedagožka působící také ve vedení ZŠ, nebo jako koordinátorka inkluze a výchovná poradkyně. Ve své lektorské praxi se věnuje aplikaci koučovacích technik, metodické podpoře a vedení začínajících učitelů, zavádění a podpoře tandemové výuky, metodické podpoře učitelů v práci s dětmi se SPUCH, atd.

Cena

1 950 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)

Přihláška

Údaje o účastníkovi

Údaje o dalším účastníkovi

ve formátu dd.mm.rrrr (např. 29.02.1975)


Fakturační údaje