Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
26.05.2025
8:00 - 11:30
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
4 vyučovací hodiny
875/2022-4-185
- Učitelé MŠ
- Učitelé 1. stupně ZŠ
- Učitelé 2. stupně ZŠ
- Pedagogové volného času
- Vychovatelé školských zařízení
- Asistenti pedagoga
- Ředitelé školy a školských zařízení
26.5. 8:00 - 9:30 + 10:00 - 11:30
Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.
Účastníci se seznámí s charakteristikami adaptačního období – s fází přípravnou, realizační a závěrečnou, zjistí, kdo jsou aktéři adaptačního procesu a jaké jsou jejich kompetence směrem k adaptaci začínajícího asistenta pedagoga, seznámí se s významem adaptačního plánu, seznámí se s technikami sloužícími k podpoře a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga jako jsou návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio, plán profesního rozvoje.
Speciální pedagožka, vyučuje budoucí učitele a speciální pedagogy na pedagogické fakultě. Je členkou Národního kabinetu Matematika a její aplikace jako zástupce školního poradenského pracoviště. Působí také jako autorka a editorka pedagogických textů a podcastů. Je oponentkou v procesu revizí RVP ZV v oblasti společného vzdělávání. Praktické zkušenosti získala v mateřské, základní a střední škole na pozici speciální pedagožky, metodičky prevence, učitelky a taktéž jako ředitelka venkovské malotřídky.
1 350 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)