Aktuálně vypsané termíny
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
šablony
|
Asertivita v životě pedagoga (webinář) | ONLINE - webinář | 03.12.2024 |
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v sociálních službách | ONLINE - webinář | 03.12.2024 | |
Domácí násilí | ONLINE - webinář | 03.12.2024 | |
Emoce pod kontrolou | ONLINE - webinář | 03.12.2024 | |
šablony
|
Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým | Praha - Střední odborné učiliště gastronomie | 03.12.2024 |
šablony
|
Environmentální výchova v MŠ (webinář) | ONLINE - webinář | 03.12.2024 |
šablony
|
Keramika III. - další techniky a způsoby dekorace | Praha - ZŠ Táborská | 03.12.2024 |
Kognitivní rehabilitace a jiné aktivizační činnosti u osob s demencí | ONLINE - webinář | 03.12.2024 | |
Strategické plánování v organizaci | ONLINE - webinář | 03.12.2024 | |
šablony
|
Trauma u dětí (kategorie, projevy, následky) (webinář) | ONLINE - webinář | 03.12.2024 |
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb | ONLINE - webinář | 03.12.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Asertivita v životě pedagoga (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Dluhová problematika v praxi: základní průvodce pro pracovníky v sociálních službách
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Domácí násilí
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Emoce pod kontrolou
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Emoce v dětském věku – učte děti odmalička rozumět sobě i druhým
šablony
Praha - Střední odborné učiliště gastronomie - 03.12.2024 |
Environmentální výchova v MŠ (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Keramika III. - další techniky a způsoby dekorace
šablony
Praha - ZŠ Táborská - 03.12.2024 |
Kognitivní rehabilitace a jiné aktivizační činnosti u osob s demencí
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Strategické plánování v organizaci
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Trauma u dětí (kategorie, projevy, následky) (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |
Zvládání stresu a stresové zátěže v oblasti sociálních služeb
ONLINE - webinář - 03.12.2024 |