logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Rozvoj čtenářské gramotnosti komplexně pro učitele 2. stupně ZŠ
Krátká anotace

32 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti pro učitele 2. stupně ZŠ
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech čtení, rozvoji čtenářství a přístupům k učení z textu.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v komunikační a slohové výchově
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem kurzu je představení metod rozvíjejících čtenářskou gramotnost a seznámit pedagogy s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit. Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech rozvoje čtenářství, komunikaci a rozvoje slohové výchovy.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v komunikační a slohové výchově (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem kurzu je představení metod rozvíjejících čtenářskou gramotnost a seznámit pedagogy s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit. Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o procesech rozvoje čtenářství, komunikaci a rozvoje slohové výchovy.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 1. stupně ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Na semináři budou představeny konkrétní výukové metody a výchovné strategie na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Pedagogové budou seznámeni s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit a sami si konkrétní představované aktivity vyzkouší. Součástí semináře budou následující témata: Základní aspekty čtenářské gramotnosti. Počáteční čtenářská gramotnost; Etapy rozvoje funkční gramotnosti u žáků na ZŠ; Příčiny funkční negramotnosti; Čtenářská gramotnost ve vztahu k ostatním složkám funkční gramotnosti; Vztah ke čtenářství; Čtení s porozuměním. Práce s textem; Rozvoj kritického myšlení.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 1. stupně ZŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Na semináři budou představeny konkrétní výukové metody a výchovné strategie na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Pedagogové budou seznámeni s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit a sami si konkrétní představované aktivity vyzkouší. Součástí semináře budou následující témata: Základní aspekty čtenářské gramotnosti. Počáteční čtenářská gramotnost; Etapy rozvoje funkční gramotnosti u žáků na ZŠ; Příčiny funkční negramotnosti; Čtenářská gramotnost ve vztahu k ostatním složkám funkční gramotnosti; Vztah ke čtenářství; Čtení s porozuměním. Práce s textem; Rozvoj kritického myšlení.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 2. stupně ZŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Na semináři budou představeny konkrétní výukové metody a výchovné strategie na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Pedagogové budou seznámeni s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit a sami si konkrétní představované aktivity vyzkouší. Součástí semináře budou následující témata: Základní aspekty čtenářské gramotnosti. Počáteční čtenářská gramotnost; Etapy rozvoje funkční gramotnosti u žáků na ZŠ; Příčiny funkční negramotnosti; Čtenářská gramotnost ve vztahu k ostatním složkám funkční gramotnosti; Vztah ke čtenářství; Čtení s porozuměním. Práce s textem; Rozvoj kritického myšlení.

Rozvoj čtenářské gramotnosti v kostce pro učitele 2. stupně ZŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Na semináři budou představeny konkrétní výukové metody a výchovné strategie na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. Pedagogové budou seznámeni s postupy, jimiž se dá čtení a rozvoj čtenářství ovlivnit a sami si konkrétní představované aktivity vyzkouší. Součástí semináře budou následující témata: Základní aspekty čtenářské gramotnosti. Počáteční čtenářská gramotnost; Etapy rozvoje funkční gramotnosti u žáků na ZŠ; Příčiny funkční negramotnosti; Čtenářská gramotnost ve vztahu k ostatním složkám funkční gramotnosti; Vztah ke čtenářství; Čtení s porozuměním. Práce s textem; Rozvoj kritického myšlení.

Rozvoj dovedností pro úspěšné čtení i u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na podporu pedagogů v rozvoji čtenářských dovedností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale všechny techniky a doporučení můžete využívat i u běžných žáků. Účastníci se seznámí s klíčovými faktory ovlivňujícími proces čtení, včetně překážek, které žákům s dyslexií, poruchami pozornosti nebo jazykovými odlišnostmi mohou čtení komplikovat. Seminář nabídne praktické metody a strategie, jak přizpůsobit výuku, a představí moderní technologie a pomůcky, které usnadňují rozvoj čtení. Účastníci získají inspiraci pro efektivní a inkluzivní přístup, který podpoří motivaci a zájem žáků o čtení, a obohatí tak svou pedagogickou praxi.

Rozvoj dovedností pro úspěšné čtení i u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Webinář je zaměřen na podporu pedagogů v rozvoji čtenářských dovedností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, ale všechny techniky a doporučení můžete využívat i u běžných žáků. Účastníci se seznámí s klíčovými faktory ovlivňujícími proces čtení, včetně překážek, které žákům s dyslexií, poruchami pozornosti nebo jazykovými odlišnostmi mohou čtení komplikovat. Webinář nabídne praktické metody a strategie, jak přizpůsobit výuku, a představí moderní technologie a pomůcky, které usnadňují rozvoj čtení. Účastníci získají inspiraci pro efektivní a inkluzivní přístup, který podpoří motivaci a zájem žáků o čtení, a obohatí tak svou pedagogickou praxi.

Rozvoj emoční inteligence v kontextu uvědomění a prožití vlastních emocí
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Rozvoj emoční inteligence, resp.citového prožívání v kontextu uvědomění a prožití vlastních emocí, porozumění jim a správného pochopení je uměním, jemuž se učíme, rozvíjíme jej, ovšem školní prostředí je k nim poněkud inerntní. C. R. Rogers (1995) hořce poznamenává, že k zoufání je parcelace dítěte v prostředí školy na rozum a tělo, jenž jsou ve škole vítány, zatímco emoce a pocity mají zůstat za školní branou.

Rozvoj emoční inteligence v kontextu uvědomění a prožití vlastních emocí (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Rozvoj emoční inteligence, resp.citového prožívání v kontextu uvědomění a prožití vlastních emocí, porozumění jim a správného pochopení je uměním, jemuž se učíme, rozvíjíme jej, ovšem školní prostředí je k nim poněkud inerntní. C. R. Rogers (1995) hořce poznamenává, že k zoufání je parcelace dítěte v prostředí školy na rozum a tělo, jenž jsou ve škole vítány, zatímco emoce a pocity mají zůstat za školní branou.

Rozvoj grafomotorických dovedností a odstranění grafomotorických obtíží
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář se zaměří na otázku prevence grafomotorických obtíží v předškolním věku. Objasněna bude problematika metodického vedení předškoláků v oblasti rozvoje grafomotoriky. Budou prezentovány praktické ukázky rozvoje hrubé a jemné motoriky. V další části semináře budou účastníci semináře informováni o otázce diagnostických kritérií dysgrafie, možných příčin vzniku, projevů a reedukace.

Rozvoj hrubé a jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář nabídne ucelený pohled na problematiku vývoje hrubé i jemné motoriky u dětí různého věku (od 3 do 6 let). Účastníci se seznámí s problematikou diagnostiky motoriky u dětí a možnými riziky ve vývoji motoriky. Na praktických příkladech budou objasněny možnosti rozvoje všech rovin motoriky s důrazem na využití prvku hry. V rámci semináře budou účastníci informováni o otázce laterality a jejím vlivu při rozvoji hrubé i jemné motoriky.

Rozvoj hrubé a jemné motoriky u dětí v mateřské škole (webinář)
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář nabídne ucelený pohled na problematiku vývoje hrubé i jemné motoriky u dětí různého věku (od 3 do 6 let). Účastníci se seznámí s problematikou diagnostiky motoriky u dětí a možnými riziky ve vývoji motoriky. Na praktických příkladech budou objasněny možnosti rozvoje všech rovin motoriky s důrazem na využití prvku hry. V rámci semináře budou účastníci informováni o otázce laterality a jejím vlivu při rozvoji hrubé i jemné motoriky.

Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní myšlení rozvíjet. Naučí se podněcovat žáky k tvořivému myšlení, inspirovat je k obhajobě jejich vlastních řešení, návrhů a postupů při nezavrhování jiných. Osvojí si kreativní techniky pro rozvoj kreativity a zlepšení paměti, i schopnost odstraňovat největšího nepřítele kreativity – strach z chyb. Po absolvování vzdělávacího programu budou pedagogičtí pracovníci vědět, jaké podmínky je třeba při práci ve třídě dodržet, aby byli žáci/studenti co nejvíce kreativní. Budou znát podpůrné nástroje kreativního myšlení žáků/studentů, budou umět tyto nástroje využívat a prosazovat, a tím podporovat osobnost žáka/studenta.

Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga (webinář)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní myšlení rozvíjet. Naučí se podněcovat žáky k tvořivému myšlení, inspirovat je k obhajobě jejich vlastních řešení, návrhů a postupů při nezavrhování jiných. Osvojí si kreativní techniky pro rozvoj kreativity a zlepšení paměti, i schopnost odstraňovat největšího nepřítele kreativity – strach z chyb. Po absolvování vzdělávacího programu budou pedagogičtí pracovníci vědět, jaké podmínky je třeba při práci ve třídě dodržet, aby byli žáci/studenti co nejvíce kreativní. Budou znát podpůrné nástroje kreativního myšlení žáků/studentů, budou umět tyto nástroje využívat a prosazovat, a tím podporovat osobnost žáka/studenta.

Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. st. ZŠ (16 hodin)
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost a inspiraci pro přípravu podnětných vzdělávacích situací, které rozvíjejí matematickou gramotnost žáků, prakticky si vyzkouší úlohy a matematické hry, které rozvíjejí odborné znalosti a dovednosti žáků a přispívají k aktivnímu a kooperativnímu vyučování. Seznámí se s tím, jak mohou vypadat matematické úlohy s mezioborovým přesahem, jak začlenit prvky finanční matematiky do výuky. Příklady jsou voleny z oblastí běžného života, jako např. hospodaření domácnosti, příjmy, výdaje, finanční produkty. Do obsahu kurzu jsou zařazeny ukázky projektů vhodných pro úspěšné prohlubování finanční gramotnosti žáků. Důraz je kladem na vztah osvojených poznatků ke každodenní praxi a také konstruktivistický přístup k vyučování.

Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 1. stupně ZŠ (32 hodin)
Krátká anotace

32 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost a inspiraci pro přípravu podnětných vzdělávacích situací, které rozvíjejí matematickou gramotnost žáků, prakticky si vyzkouší úlohy a matematické hry, které rozvíjejí odborné znalosti a dovednosti žáků a přispívají k aktivnímu a kooperativnímu vyučování. Seznámí se s tím, jak mohou vypadat matematické úlohy s mezioborovým přesahem, jak začlenit prvky finanční matematiky do výuky. Příklady jsou voleny z oblastí běžného života, jako např. hospodaření domácnosti, příjmy, výdaje, finanční produkty. Do obsahu kurzu jsou zařazeny ukázky projektů vhodných pro úspěšné prohlubování finanční gramotnosti žáků. Důraz je kladem na vztah osvojených poznatků ke každodenní praxi a také konstruktivistický přístup k vyučování.

Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. st. ZŠ (16 hodin)
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost a inspiraci pro přípravu podnětných vzdělávacích situací, které rozvíjejí matematickou gramotnost žáků, prakticky si vyzkouší úlohy a matematické hry, které rozvíjejí odborné znalosti a dovednosti žáků a přispívají k aktivnímu a kooperativnímu vyučování. Seznámí se s tím, jak mohou vypadat matematické úlohy s mezioborovým přesahem, jak začlenit prvky finanční matematiky do výuky. Příklady jsou voleny z oblastí běžného života, jako např. hospodaření domácnosti, příjmy, výdaje, finanční produkty. Do obsahu kurzu jsou zařazeny ukázky projektů vhodných pro úspěšné prohlubování finanční gramotnosti žáků. Důraz je kladem na vztah osvojených poznatků ke každodenní praxi a také konstruktivistický přístup k vyučování.

Rozvoj matematické gramotnosti pro učitele 2. stupně ZŠ (32 hodin)
Krátká anotace

32 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí v daných tématech a na využívání efektivních vyučovacích metod v oblasti matematické gramotnosti na ZŠ. Cílem kurzu je ukázat význam matematiky při rozvíjení schopnosti zpracovávat různé typy informací, na konkrétních materiálech ilustrovat vhodné možnosti a představit metody rozvíjející matematickou gramotnost v ZŠ.

Rozvoj matematické gramotnosti v kostce
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Rozvoj matematické gramotnosti v kostce (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Rozvoj percepčně motorických schopností a dovedností v MŠ
Krátká anotace

18 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na rozšíření kompetencí pedagogů v oblasti pedagogické diagnostiky dětí předškolního věku – zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. Cílem školení je poskytnout účastníkům konkrétní metodické postupy v oblastech grafomotorických dovedností a schopností, smyslového vnímání a matematických představ, jejichž základy jsou velmi důležité pro úspěšný start do 1. třídy ZŠ a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte.

Rozvoj předčtenářských dovedností (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Praktický seminář, který je zaměřený na rozvoj dílčích funkcí, které se výrazně podílejí na budoucí dovednosti čtení. Lektorka nabídne mnoho materiálů pro rozvoj sluchového a zrakového vnímání, zaměří se také na význam rozvoje slovní zásoby při porozumění textu. V semináři se účastnici seznámí, jakými způsoby budovat předčtenářské dovednosti – seznámení s knihou, jak dětem číst a co ke čtení vybírat.

Rozvoj řeči u dětí v předškolním období
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

V tomto semináři se účastníci seznámí s vývojem řeči v celém předškolním období. Lektorka nabídne mnoho způsobů, jak podporovat vývoj řeči u dětí různého věku a jak efektivně předcházet vzniku poruch řeči. Seminář bude také obsahovat mnoho praktických typů a námětů na vhodné hry, pracovní sešity či jiné pomůcky.

Rozvoj řeči u dětí v předškolním období (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

V tomto semináři se účastníci seznámí s vývojem řeči v celém předškolním období. Lektorka nabídne mnoho způsobů, jak podporovat vývoj řeči u dětí různého věku a jak efektivně předcházet vzniku poruch řeči. Seminář bude také obsahovat mnoho praktických typů a námětů na vhodné hry, pracovní sešity či jiné pomůcky.

Rozvoj schopností a dovedností potřebných pro vstup do 1. třídy – „Předškolička“
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí se základní legislativou náležející k předškolnímu období, na jaké oblasti by měl být před vstupem do školy kladen důraz, jak pracovat s předškoláky a spolupracovat s rodiči a také se mohou inspirovat, jak lze vést přípravu předškoláků přímo v základní škole již před zahájením první třídy.

Rozvoj schopností a dovedností potřebných pro vstup do 1. třídy – „Předškolička“ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí se základní legislativou náležející k předškolnímu období, na jaké oblasti by měl být před vstupem do školy kladen důraz, jak pracovat s předškoláky a spolupracovat s rodiči a také se mohou inspirovat, jak lze vést přípravu předškoláků přímo v základní škole již před zahájením první třídy.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb