Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
28936/2022-4-1041
8 vyučovacích hodin
Seminář poskytne účastníkům seznámení s možnostmi práce v multsenzorickém prostředí (snoezelen) uplatnitelné pro žáky 1. stupně základních škol a školních družin.
Účastníci se seznámí s postupem, jak vytvořit multisenzorické prostředí snoezelen s ohledem na potřeby svých žáků. Dozvědí se také, jak lze pomůcky využít v běžném prostředí základních škol a jak vytvořit multismyslové prostředí jako součást běžných škol a školních družin, aniž by bylo nezbytně nutné zbudování multisenzorické místnosti. Účastníci pak budou moci aplikovat aktivity pro rozvoj smyslového vnímání při práci s dětmi a žáky bez specifických potřeb jako podporu senzitivity, poznání sebe i druhých a zlepšení týmové práce s možností zapojení žáků s lehkými formami ADHD, dysfunkcemi apod., kteří jsou integrováni do běžných škol.
Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s různými typy multisenzorického prostředí, ukázat jeho výhody pro využití v prostředí běžných škol a školních družin, specifika při práci se žáky s i bez specifických potřeb, s jeho základním vybavením a pomůckami. Seminář poskytne náhled možností aplikace rozvoje smyslového vnímání především v běžném školním prostředí.
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
šablony
|
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů | Olomouc - TAMTAM Centrum pro dětský sluch | 25.11.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Tvorba multisenzorického prostředí (snoezelen) a pomůcky pro rozvoj smyslů
šablony
Olomouc - TAMTAM Centrum pro dětský sluch - 25.11.2024 |