šablony
Třídnické hodiny jako součást rozvoje sociálních dovedností žáků (webinář)
Hodinová dotace
6 vyučovacích hodin
Obsah školení
Program zaměřen na vedení třídnických hodin (TH) třídním učitelem tak, aby nešlo o pouhá jednostranná sdělení a řešení organizačních záležitostí směrem k žákovi, ale aby šlo o vzájemný dialog učitel - žák. Ukazuje se, že tam, kde se ve školách staly třídnické hodiny součástí vyučování, dochází ke zlepšení klimatu třídy, k rozvoji sociálních (komunikačních) dovedností žáků i k rozvoji zdravých interpersonálních vztahů v třídním kolektivu.
Vzdělávací cíle
1. primární cíl - pro pedagogy - seznámení se základy metodiky vedení TH (teoreticky - základní zásady práce s třídním kolektivem, ukázky praktických cvičení a technik při vedení TH)
2. sekundárně - využití pedagogem v praxi - prevence rizikových jevů v třídním kolektivu