šablony
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)
Hodinová dotace
4 vyučovací hodiny
Obsah školení
Teoretická část:
- role uvádějícího pedagoga
- roviny a oblasti pomoci uvádějící učitelky začínajícímu pedagogovi
- formy a metody spolupráce uvádějícího a začínajícího pedagoga
- spolupráce ostatních kolegyň
- obsah adaptačního plánu
V praktické části se zaměříme na samotnou tvorbu plánu
- charakter a význam plánování
- základní prvky plánování
- postup při plánování
- návrh plánu uvádění začínající učitelky
- vytvoření vlastního plánu uvádění začínajícího pedagoga do praxe
- řešení modelových situací (upřednostnění efektivní a partnerské komunikace ve vztahu k začínajícímu učiteli/učitelce)
Vzdělávací cíle
Seminář je určen pedagogům, kteří uvádějí začínajícího učitele/učitelku do praxe v MŠ
Hlavním cílem semináře je navrhnout adaptační plán uvádění začínajících učitelek/učitelů do praxe tak, aby se začínající učitel/učitelka zorientoval/a v praxi současného předškolního vzdělávání a stal/a se v budoucnu samostatným učitelem/učitelkou.
Aktuálně vypsané termíny
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
šablony
|
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář) | ONLINE - webinář | 17.06.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 17.06.2025 |