Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
14516/2022-5-653
8 vyučovacích hodin
Témata vzdělávacího programu jsou směřována k praktické využitelnosti ve výuce na všech typech a stupních škol. Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí nejen s důvody, proč rozvíjet kreativitu, ale i způsoby, jak kreativní myšlení rozvíjet. Naučí se podněcovat žáky k tvořivému myšlení, inspirovat je k obhajobě jejich vlastních řešení, návrhů a postupů při nezavrhování jiných. Osvojí si kreativní techniky pro rozvoj kreativity a zlepšení paměti, i schopnost odstraňovat největšího nepřítele kreativity – strach z chyb. Po absolvování vzdělávacího programu budou pedagogičtí pracovníci vědět, jaké podmínky je třeba při práci ve třídě dodržet, aby byli žáci/studenti co nejvíce kreativní. Budou znát podpůrné nástroje kreativního myšlení žáků/studentů, budou umět tyto nástroje využívat a prosazovat, a tím podporovat osobnost žáka/studenta.
Cílem vzdělávacího programu je naučit pedagogické pracovníky rozvíjet kreativitu a získat metodický návod pro cílevědomé posilování tohoto způsobu myšlení, protože pedagogická tvořivost je jednou z forem podpory kreativity ve školách a kreativní rozvoj patří ke klíčovým prostředkům rozvoje žáků/studentů pro jejich další úspěšnost.
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
šablony
|
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga | Brno - Poliklinika Starý Lískovec | 27.11.2024 |
Název
Místo - Termín |
---|
Rozvoj kreativity a kreativního myšlení pedagoga
šablony
Brno - Poliklinika Starý Lískovec - 27.11.2024 |