šablony
Co bude po distanční výuce – zamyšlení pedagoga
Hodinová dotace
8 vyučovacích hodin
Obsah školení
Dlouhá doba izolace
Brainstorming účastníků – hledání plusů a mínusů
Reflexe brainstormingu, pojmenování stěžejních oblastí
Jak jsou na tom děti
Workshop na toto téma – odborné popsání stavu dle zkušeností pedagogů
Práce se získanými informacemi, skupinová práce dle oblastí a témat
Východiska a řešení
Důsledky distanční výuky ovlivňující klima třídy
Dlouhodobá odloučenost spolužáků
Neexistence třídních pravidel
Možná ztráta pozic ve třídě nebo jejich znovuhledání
Opětovné vyvolání potřeby k učení se, někam patřit a někým být
Tvorba pozitivní pracovní atmosféry ve třídě
Aktivizace žáků prostřednictvím prožitku a aktivit
Aktivity na posílení vztahů ve třídě a podporu spolupráce
Aktivity na motivaci k učení – přiměřené výzvy
Evokační metody
Vzdělávací cíle
Téměř rok dlouhá distanční výuka si vyžádala mnoho změn ve školách a školských zařízeních. Osobní zkušenosti a odborný náhled pedagogů jsou v semináři východiskem pro znovunastartování prezenční výuky ve školách. Seminář nabízí pedagogům tuto platformu k evaluaci distanční výuky a hledání cest k nastartování sebe i žáků do prezenční výuky.