logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

šablony

Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět


Číslo akreditace

875/2022-4-185

Hodinová dotace

4 vyučovací hodiny

Obsah školení

Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.

Vzdělávací cíle

Účastníci se seznámí s charakteristikami adaptačního období – s fází přípravnou, realizační a závěrečnou, zjistí, kdo jsou aktéři adaptačního procesu a jaké jsou jejich kompetence směrem k adaptaci začínajícího asistenta pedagoga, seznámí se s významem adaptačního plánu, seznámí se s technikami sloužícími k podpoře a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga jako jsou návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio, plán profesního rozvoje.