šablony
Objevujeme v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace
28092/2021-4-972
Hodinová dotace
4 vyučovací hodiny
Obsah školení
Konstruktivistický přístup k vyučování vychází z přesvědčení, že učení je dynamický proces, ve kterém žáci musí být aktivními účastníky. K aktivnímu přístupu k učení lze žáky podněcovat různými způsoby. Objevování je jednou z typických aktivit v tomto směru.
Představena budou tato témata:
- Příprava avktivit pro objevování v matematice
- Od konkrétních modelů k obecnějším vztahům
- Komunikace mezi žák-učitel a mezi žáky vzájemně
- Zařazování návodů a rozšíření
- Vysvětlování a dokazování
- Ukázky vhodných situací pro vyučování matematiky na 2. stupni ZŠ
Vzdělávací cíle
Cílem semináře je ukázat na konkrétních pracovních materiálech široké možnosti, které zařazování objevování do vyučování matematiky přináší, a usnadnit učitelům přípravu podnětných vzdělávacích situací.