Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností
28936/2022-4-1041
8 vyučovacích hodin
Vzdělávací program je zaměřený na rozvoj sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou.
Školení je doplněním připravované Metodiky 4R – Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience
Proces, jehož prostřednictvím si děti a mladí lidé vytvářejí a učí se uplatňovat znalosti, dovednosti a postoje potřebné k tomu, aby dokázali:
- porozumět emocím a zvládat je
- stanovit si pozitivní cíle a dosáhnout jich
- cítit a vyjadřovat empatii
- navazovat a udržet pozitivní vztahy
- přijímat zodpovědná rozhodnutí
- rozvíjet odolnost a schopnost zvládat změny
- vytvářet pozitivní genderové normy
- přispívat ke společenské soudržnosti
Webinář je zaměřen na seznámení pedagogů, jak pracovat se žáky v oblasti sociálně emočního učení. Pedagogům budou představeny moderní výukové metody a aktivity, které vedou žáky ke „4R“.