Plán uvádění učitelky do praxe MŠ (webinář)
17.06.2025
8:00 - 11:30
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
4 vyučovací hodiny
- Učitelé MŠ
- Ředitelé školy a školských zařízení
17.6. 8:00 - 9:30 + 10:00 - 11:30
Teoretická část:
- role uvádějícího pedagoga
- roviny a oblasti pomoci uvádějící učitelky začínajícímu pedagogovi
- formy a metody spolupráce uvádějícího a začínajícího pedagoga
- spolupráce ostatních kolegyň
- obsah adaptačního plánu
V praktické části se zaměříme na samotnou tvorbu plánu
- charakter a význam plánování
- základní prvky plánování
- postup při plánování
- návrh plánu uvádění začínající učitelky
- vytvoření vlastního plánu uvádění začínajícího pedagoga do praxe
- řešení modelových situací (upřednostnění efektivní a partnerské komunikace ve vztahu k začínajícímu učiteli/učitelce)
Seminář je určen pedagogům, kteří uvádějí začínajícího učitele/učitelku do praxe v MŠ
Hlavním cílem semináře je navrhnout adaptační plán uvádění začínajících učitelek/učitelů do praxe tak, aby se začínající učitel/učitelka zorientoval/a v praxi současného předškolního vzdělávání a stal/a se v budoucnu samostatným učitelem/učitelkou.
Absolventka Pedagogické fakulty UPOL v Olomouci (učitelství pro mateřské školy, předškolní pedagogika, speciální pedagogika, školský management), 40 let praxe učitelky MŠ, 15 let ředitelka MŠ; tvorba a realizace projektu Multikulturní výchova v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Dlouholetá lektorka seminářů DVPP (zdravotní tělesná výchova; sexuální výchova v MŠ; multikulturní výchova; práce s dvouletými dětmi v MŠ; atd.).
1 350 Kč/osobu (vč. DPH)