logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Keramika I. - nejen pro začátečníky
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Různé techniky zpracování keramické hlíny, její přípravu, uchovávání, retuš, sušení, dekoraci, glazování a jiné povrchové úpravy, vypalování, kdy, na kolik stupňů a jak dlouho. Ukázky pracovního nářadí a nástrojů. Účastníci si vyzkoušejí různé postupy zpracování hlíny, využijí vlastní tvořivost a fantazii. Získají inspiraci pro práci s dětmi různého věku a zaměření. Účastníci získajíseznam odborných publikací zabývající se danou problematikou. Bude nabídnuta metodika, učitelské portfolio a fotografické ukázky ze školní praxe. Jde o praktickou výtvarnou dílnu s názornými ukázkami. Účastníci si samostatně vyzkouší jednotlivé techniky a podle vlastní fantazie téma i techniku zpracují.

Keramika I. - nejen pro začátečníky
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Různé techniky zpracování keramické hlíny, její přípravu, uchovávání, retuš, sušení, dekoraci, glazování a jiné povrchové úpravy, vypalování, kdy, na kolik stupňů a jak dlouho. Ukázky pracovního nářadí a nástrojů. Účastníci si vyzkoušejí různé postupy zpracování hlíny, využijí vlastní tvořivost a fantazii. Získají inspiraci pro práci s dětmi různého věku a zaměření. Účastníci získajíseznam odborných publikací zabývající se danou problematikou. Bude nabídnuta metodika, učitelské portfolio a fotografické ukázky ze školní praxe. Jde o praktickou výtvarnou dílnu s názornými ukázkami. Účastníci si samostatně vyzkouší jednotlivé techniky a podle vlastní fantazie téma i techniku zpracují.

Keramika II. - další techniky a způsoby dekorace
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář Keramika II. je zaměřen na náročnější techniky zpracování a alternativní způsoby dekorace keramické hlíny. Účastníci si individuálně pod vedením lektorky prakticky vyzkouší jednotlivé techniky a zaznamenají si své postřehy. Získají tak inspiraci a podněty pro další práci s dětmi. Účastníci si vyzkoušejí různé postupy zpracování hlíny, získají seznam odborných publikací zabývající se danou problematikou a bude jim zprostředkována metodika, kterou posléze mohou využít ve své praxi.

Keramika II. - další techniky a způsoby dekorace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář Keramika II. je zaměřen na náročnější techniky zpracování a alternativní způsoby dekorace keramické hlíny. Účastníci si individuálně pod vedením lektorky prakticky vyzkouší jednotlivé techniky a zaznamenají si své postřehy. Získají tak inspiraci a podněty pro další práci s dětmi. Účastníci si vyzkoušejí různé postupy zpracování hlíny, získají seznam odborných publikací zabývající se danou problematikou a bude jim zprostředkována metodika, kterou posléze mohou využít ve své praxi.

Keramika III. - další techniky a způsoby dekorace
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Praktický seminář je zaměřený na další techniky zpracování a alternativní způsoby dekorace keramické hlíny. Zařazeny budou techniky barvení hlín barvítky, využití šamotové hlíny a sádry a vkládání mědi do hlíny. Účastníci si sami všechny postupy prakticky vyzkouší, využijí vlastní tvořivost a fantazii. Získají inspiraci pro práci s dětmi různého věku a zaměření. Na semináři budou účastníci sdílet své technologické zkušenosti a budou s lektorkou konzultovat konkrétní příklady vad vzniklých při výpalu a glazování. Účastníci získají seznam odborných publikací zabývající se danou problematikou a budou obeznámeni s metodikou výuky, učitelským portfoliem a ukázkami ze školní praxe.

Keramika III. - další techniky a způsoby dekorace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Praktický seminář je zaměřený na další techniky zpracování a alternativní způsoby dekorace keramické hlíny. Zařazeny budou techniky barvení hlín barvítky, využití šamotové hlíny a sádry a vkládání mědi do hlíny. Účastníci si sami všechny postupy prakticky vyzkouší, využijí vlastní tvořivost a fantazii. Získají inspiraci pro práci s dětmi různého věku a zaměření. Na semináři budou účastníci sdílet své technologické zkušenosti a budou s lektorkou konzultovat konkrétní příklady vad vzniklých při výpalu a glazování. Účastníci získají seznam odborných publikací zabývající se danou problematikou a budou obeznámeni s metodikou výuky, učitelským portfoliem a ukázkami ze školní praxe.

Keramika IV. – konzultační seminář
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci se zamýšlí a vytváří otázky o možných těžkostech a nestandartních chvílích, které přináší tvorba z keramické hlíny. Nabyté vědomosti pak vyhodnocují v návaznosti na svoji vlastní praxi a použitelnost získaných poznatků pro jejich ŠVP i práci v jejich zařízení.

Klasické pohádky do školky patří
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Výchovně-vzdělávacím cílem při využívání klasických pohádek je podpořit rozvoj dítěte v oblasti představivosti, sociálního vývoje, emočního rozvoje, paměti, komunikace a sluchového vnímání. Pohádky mohou být využity jako prostředek k naplnění cílů předškolního vzdělávání (klíčové kompetence apod.).

Klimatické vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj pedagogických dovedností v oblasti polytechnických metod a experimentů klimatického vzdělávání. Přestože se formální výuka tématu klimatické změny pro svou komplexnost a náročnost plně věnuje až na 2. stupni ZŠ, cílem tohoto programu je seznámit účastníky, jak žákům 1. stupně ZŠ představit klimatická témata s využitím polytechnických aktivit. Účastníci získají přehled o složkách a metodách polytechnického vzdělávání. Seznámí se s aktivitami, které podporují zručnost žáků a zvyšují povědomí o klimatu i přírodních jevech a procesech s návazností na základní fyzikální a chemické zákonitosti. Mnohé ze zmíněných aktivit si prakticky vyzkouší.

Klimatické vzdělávání na 1. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj pedagogických dovedností v oblasti polytechnických metod a experimentů klimatického vzdělávání. Přestože se formální výuka tématu klimatické změny pro svou komplexnost a náročnost plně věnuje až na 2. stupni ZŠ, cílem tohoto programu je seznámit účastníky, jak žákům 1. stupně ZŠ představit klimatická témata s využitím polytechnických aktivit. Účastníci získají přehled o složkách a metodách polytechnického vzdělávání. Seznámí se s aktivitami, které podporují zručnost žáků a zvyšují povědomí o klimatu i přírodních jevech a procesech s návazností na základní fyzikální a chemické zákonitosti. Mnohé ze zmíněných aktivit si prakticky vyzkouší.

Kompetence učitele … aneb co se očekává od dobrého učitele a jak toho dosáhnout
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jaký by měl být dobrý učitel? Otázka, na kterou neumí spousta lidí odpovědět, přestože všichni mají nějakou představu. V posledních letech došlo z řad odborníků k definici těchto kompetencí. Nyní je tedy možné lépe uchopit toto téma a prodiskutovat, co se očekává od dobrého moderního učitele a jak toho dosáhnout.

Kompetence učitele … aneb co se očekává od dobrého učitele a jak toho dosáhnout (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Jaký by měl být dobrý učitel? Otázka, na kterou neumí spousta lidí odpovědět, přestože všichni mají nějakou představu. V posledních letech došlo z řad odborníků k definici těchto kompetencí. Nyní je tedy možné lépe uchopit toto téma a prodiskutovat, co se očekává od dobrého moderního učitele a jak toho dosáhnout.

Komunikace s obtížně zvladatelným žákem
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je určen pedagogům, na běžných i speciálních školách, kteří se setkávají u svých žáků s chováním, které zvládají jen s vypětím všech sil a hledají nové možnosti, jak s těmito dětmi pracovat. Teoreticky se podíváme na problematiku poruch chování, zaměříme se na etiologii, diagnostiku a možnosti výchovné práce. Naučíme se několik technik, které mohou komunikaci s takovými žáky usnadnit. Samozřejmě se budeme bavit i o variantách, kdy dítě odchází z běžné školy do speciálně pedagogického zařízení (např. dětský domov se školou) či se z takového zařízení vrací.

Komunikace s rodičem v konfliktní situaci
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře budou seznámeni se základy efektivní komunikace (jejími složkami a způsoby použití) a technikami řešení konfliktů (mapa konfliktu, prevence konfliktu, styly řešení konfliktních situací). Hlavním tématem bude uplatnění těchto technik při komunikaci s rodiči žáka či studenta s problémy, tak aby bylo dosaženo vyřešení konfliktní situace. Představeny budou vhodné komunikační strategie i chyby pedagogů včetně nastínění způsobu stanovení těchto strategií, vyhodnocení situace a sebereflexe pedagoga.

Komunikace s rodičem v konfliktní situaci (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře budou seznámeni se základy efektivní komunikace (jejími složkami a způsoby použití) a technikami řešení konfliktů (mapa konfliktu, prevence konfliktu, styly řešení konfliktních situací). Hlavním tématem bude uplatnění těchto technik při komunikaci s rodiči žáka či studenta s problémy, tak aby bylo dosaženo vyřešení konfliktní situace. Představeny budou vhodné komunikační strategie i chyby pedagogů včetně nastínění způsobu stanovení těchto strategií, vyhodnocení situace a sebereflexe pedagoga.

Komunikace s rodiči
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Komunikace s rodiči je poměrně ožehavé téma ve školství, souvisí zejména s inkluzivním pojetím výchovně vzdělávací soustavy, ale také s faktem, že čím je dítě mladší, tím bývá velmi často komunikace s rodičem obtížnější, právě proto nabízíme tento akreditovaný semináře, který je zaměřen na možnosti a strategie, jak zvládat tyto často velmi zátěžové situace v práci pedagogického pracovníka.

Komunikace s rodiči (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Komunikace s rodiči je poměrně ožehavé téma ve školství, souvisí zejména s inkluzivním pojetím výchovně vzdělávací soustavy, ale také s faktem, že čím je dítě mladší, tím bývá velmi často komunikace s rodičem obtížnější, právě proto nabízíme tento akreditovaný semináře, který je zaměřen na možnosti a strategie, jak zvládat tyto často velmi zátěžové situace v práci pedagogického pracovníka.

Komunikace s rodiči v kostce
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Komunikace s rodiči je poměrně ožehavé téma ve školství, souvisí zejména s inkluzivním pojetím výchovně vzdělávací soustavy, ale také s faktem, že čím je dítě mladší, tím bývá velmi často komunikace s rodičem obtížnější, právě proto nabízíme tento akreditovaný semináře, který je zaměřen na možnosti a strategie, jak zvládat tyto často velmi zátěžové situace v práci pedagogického pracovníka.

Komunikace s rodiči v kostce (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Komunikace s rodiči je poměrně ožehavé téma ve školství, souvisí zejména s inkluzivním pojetím výchovně vzdělávací soustavy, ale také s faktem, že čím je dítě mladší, tím bývá velmi často komunikace s rodičem obtížnější, právě proto nabízíme tento akreditovaný semináře, který je zaměřen na možnosti a strategie, jak zvládat tyto často velmi zátěžové situace v práci pedagogického pracovníka.

Komunikace s rodiči v MŠ (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Webinář přinese účastníkům kurzu praktické podněty pro zdařilou komunikaci nejen při řešení konfliktních situací. Návod na úspěšnou výměnu informací a tipy na profesionální vedení komunikace podle komunikačního systému.

Komunikace s rodiči žáků a studentů
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je zaměřit se spolu s účastníky na pochopení základních pravidel sociální komunikace a využít tyto poznatky při jednání s rodiči, popř. žáky. Na modelových situacích si účastníci vyzkouší možnosti přístupu k jednotlivým typům rodičů.

Komunikace škola-rodič-dítě
Číslo akreditace

8942/2023-5-472

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Osvojení základů efektivní komunikace mezi školou, rodičem a dítětem při řešení problémů žáka. Jak v komunikaci postupovat, aby se docílilo žádoucí spolupráce a předešlo vzniku konfliktu mezi školou a rodinou žáka.

Komunikace škola-rodič-dítě (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Osvojení základů efektivní komunikace mezi školou, rodičem a dítětem při řešení problémů žáka. Jak v komunikaci postupovat, aby se docílilo žádoucí spolupráce a předešlo vzniku konfliktu mezi školou a rodinou žáka.

Komunitní kruh v pedagogické praxi
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Učitelé se naučí pomocí komunitního kruhu lépe komunikovat se svými žáky. Lze jej využít v rámci vedení třídnických hodin, ale v podstatě je to i jedna z možností alternativní výuky vedené v menším kolektivu žáků.

Kontrolovat a být kontrolován
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je určen ředitelům škol nebo školských zařízení, kteří zodpovídají za kontrolní činnosti. Účastníci získají ucelený pohled na problematiku řízení kontrolních procesů, delegování pravomocí na další pracovníky školy nebo školských zařízení a budou upozorněni na nebezpečí, která mohou nastat při podcenění kontrolní činnosti. Účastníci získají také přehled o kontrolní činnosti dalších kontrolních orgánů.

Korfbal – smíšený kolektivní sport ve školní výuce
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem školení je seznámit pedagogické pracovníky s možností zařadit korfbal jako doplněk tělesné výchovy či zájmového sportovního útvaru. Školení praktickým způsobem představí klady, které tento jedinečný sport nabízí ve vztahu k obohacení běžné tělovýchovné praxe.

Kouzlo otisku – grafické techniky v MŠ a ZŠ
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Praktický seminář je zaměřený na předgrafické techniky, při kterých není potřeba tiskařského lisu. Účastníci se dozvědí, jaké barvy jsou potřeba, jaké materiály lze kombinovat a jaká kouzla s tiskařskými barvami lze provádět. Vyzkouší si také techniku užití tapetového lepidla a klovatiny v grafické práci. Účastníci si samostatně vyzkouší jednotlivé techniky a podle vlastní fantazie téma i techniku zpracují.

Kouzlo otisku II. – grafické techniky v MŠ a ZŠ
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Náplň semináře je zaměřena na předgrafické a grafické techniky, při kterých není potřeba tiskařského lisu. Představena bude technika monotypu, využití šablon a možnosti, které nabízí tiskařské barvy, váleček a fermež. Účastníci se dozvědí, které papíry lze pro grafiku používat a co s barevnou plochou po dokončení práce. Účastníci si samostatně vyzkouší jednotlivé techniky a podle vlastní fantazie téma i techniku zpracují.

Kreativně ve školním prostředí
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem semináře je seznámit pedagogy s metodami kreativních technik a prostřednictvím prožitku si je vyzkoušet. Kromě samotných aktivit budou pedagogové metodicky a didakticky vedeni k užití těchto metod, vycházejících z pedagogické praxe. Pedagogové se seznámí s aktivitami v rámci metod: inscenační a dramatizační metody, edukační hra, integrovaná tematická výuka, kognitivní metody, komunikační metody, myšlenková mapa, land art.

Kreativně ve školním prostředí (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem semináře je seznámit pedagogy s metodami kreativních technik. Kromě samotných aktivit budou pedagogové metodicky a didakticky vedeni k užití těchto metod, vycházejících z pedagogické praxe. Pedagogové se seznámí s aktivitami v rámci metod: inscenační a dramatizační metody, edukační hra, integrovaná tematická výuka, kognitivní metody, komunikační metody, myšlenková mapa, land art.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb