Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář)
14516/2022-5-653
8 vyučovacích hodin
- Stres – jeho příčiny a důsledky
- Prevence stresu a jeho odstraňování
- Stres v pracovní praxi pedagoga, jeho příčiny a eliminace
Cílem vzdělávacího programu je posílit psychickou odolnost pedagogů a jejich schopnost zvládat náročné situace v práci s žáky/studenty. V rámci jednodenního kurzu se naučí lépe zvládat a kontrolovat stres v profesi pedagoga a různými metodami stresovým situacím předcházet. Tento seminář je tedy realizován pro pedagogické pracovníky, aby se cítili lépe a spokojeni a abychom v nich posílili kompetence stres zvládat či je těmito podpůrnými strategiemi vybavili. Učitel, který umí stresu předcházet a zvládat ho, je vyrovnaný a spokojený. Tento stav je základním kamenem pro zdárný vzdělávací proces žáků/studentů a tvůrčí atmosféru ve třídě. V rámci vzdělávacího programu lektor pedagogickým pracovníkům představí stupně stresu a jejich projevy na lidské zdraví, pedagogové se seznámí s možnými příčinami a důsledky stresu a pomocí lektora se naučí určit vlastní stresovou toleranci. Dále se pedagogové naučí účinně předcházet stresovým situacím a efektivně zvládat již vzniklé stresové situace, naučí se, jak účinně relaxovat prostřednictvím speciálních technik na uvolnění stresu. V další části programu se pedagogové seznámí s typickými stresovými situacemi, jež mohou nastat v profesi pedagoga a naučí se je efektivně zvládat. Pochopí dopady stresu na výchovně-vzdělávací proces a důležitost organizování času a práce v profesi učitele jako prevence před stresem v pracovní praxi.
Název | Místo | Termín | |
---|---|---|---|
šablony
|
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář) | ONLINE - webinář | 11.12.2024 |
šablony
|
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář) | ONLINE - webinář | 11.02.2025 |
Název
Místo - Termín |
---|
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 11.12.2024 |
Zvládání stresu pro pedagogické pracovníky (webinář)
šablony
ONLINE - webinář - 11.02.2025 |