Příprava a realizace aktivit pro klienty v NZDM
28.11.2024
8:00 - 15:15
ONLINE - webinář
odkaz bude zaslán přihlášeným 1 den před konáním
8 vyučovacích hodin
A2022/0241-SP/PC
- Sociální pracovníci
- Pracovníci v sociálních službách
Účastníci se naučí, jak klienty motivovat k různým aktivitám, jaké způsoby motivace máme a jak je prakticky využít. Budou informováni o rozdílech vnější a vnitřní motivace a tom, jak propojit potřeby klienta v této oblasti a možnosti nabídky zařízení. Účastníci získají ukázky konkrétních expresivních technik vhodných pro práci s klienty v NZDM, naučí se dobře postavit volnočasovou aktivitu tak, aby byla zajímavá a sloužila k dalšímu prohloubení vztahu s klientem.
Cílem kurzu je provést účastníky procesem stavby volnočasových aktivit od jeho počátku až po závěrečnou reflexi tak, aby aktivity sloužily jako prostředek k prohloubení další spolupráce mezi pracovníky a uživateli služby. Absolventi získají nejen teoretické informace, ale i praktické dovednosti v procesu vedení aktivit ve specifickém prostředí NZDM.
Absolventka MU Brno, Pedagogická fakulta, obor Sociální pedagogika a volný čas. Pracovala s dětmi a mládeží romského etnika v nízkoprahovém zařízení IQ Roma servis, o. s. Od roku 2010 se zaměřovala na vedení týmu sociálních a pedagogických pracovníků se zaměřením na přímou klientskou práci s romským etnikem v obcích Jihomoravského kraje. Zaměřuje se na lektorování v oblasti metod práce v NZDM a v oblasti komunikace a sebe-rozvoje.
1 590 Kč/osobu (osvobozeno od DPH)