logo
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Využití ICT při přípravě a realizaci výuky v MŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem tohoto vzdělávacího programu je rozvoj pedagogických dovedností ve využívání ICT nástrojů a vzdělávacích pomůcek během přípravy a realizace výuky. Po skončení programu účastníci dovedou používat efektivní ICT nástroje a zařazovat je do své výuky tak, aby se zvýšil zájem dětí nejen o ICT nástroje, ale také o matematiku, přírodní jevy a procesy i kooperaci během jejich poznávání. Získají přehled online zdrojů pro další sebevzdělávání v této oblasti.

Využití nových informačních technologií ve výuce - pro učitele, jejichž aprobace není ICT
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogové se na semináři seznámí s několika vybranými programy, které mohou ve výuce využívat. Pozornost bude věnována programům na tvorbu prezentací, střih videa, tvorbu interaktivních testů, soutěží, map, křížovek, časových os, galerií apod. Dle zájmu účastníků se můžeme podívat i na výhody a nevýhody využívání sociálních sítí pro kontakt se žáky

Využití piktogramů v mateřské škole (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem kurzu je seznámit účastníky s možností piktogramů a jejich využitím při adaptaci, orientaci v čase a prostoru, učení se sociálním dovednostem a zodpovědnosti. Kurz se zaměří na rozvoj řeči i dalších kognitivních funkcí dětí prostřednictvím piktogramů. Dále si ukážeme, jak mohou piktogramy pomoci integrovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami, dětem s opožděným vývojem řeči, vývojovou dysfázií, i dětem s odlišným mateřským jazykem.

Využití speciálních pomůcek, materiálů, aktivit a speciálně pedagogických metod u žáků s těžkým zrakovým postižením na 1. stupni ZŠ
Význam hry v životě předškolního dítěte
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Dětská hra zastává v životě dítěte důležitou roli a významně přispívá k optimalizaci jeho vývoje. Hra je z podstaty dobrovolná a příjemná aktivita, která vychází z vnitřní motivace dítěte a ve které se aktivně angažuje. Dítě díky ní poznává svět, prožívá různé pocity a jejím prostřednictvím jsou naplněny jeho potřeby a zájmy. Právo si hrát je dokonce zakotveno v Úmluvě o právech dítěte. Pomocí hry získává dítě mnoho nových kompetencí, díky kterým se zvyšuje jeho sebevědomí a resilience (psychická odolnost). Znalost vývoje dětské hry napomáhá pedagogům k optimálním způsobem přizpůsobovat obsah aktivit s ohledem na vývojové období dítěte

Význam hry v životě předškolního dítěte (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Dětská hra zastává v životě dítěte důležitou roli a významně přispívá k optimalizaci jeho vývoje. Hra je z podstaty dobrovolná a příjemná aktivita, která vychází z vnitřní motivace dítěte a ve které se aktivně angažuje. Dítě díky ní poznává svět, prožívá různé pocity a jejím prostřednictvím jsou naplněny jeho potřeby a zájmy. Právo si hrát je dokonce zakotveno v Úmluvě o právech dítěte. Pomocí hry získává dítě mnoho nových kompetencí, díky kterým se zvyšuje jeho sebevědomí a resilience (psychická odolnost). Znalost vývoje dětské hry napomáhá pedagogům k optimálním způsobem přizpůsobovat obsah aktivit s ohledem na vývojové období dítěte

Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 6 hodin (webinář)
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem je prohloubit informace učitelů o této problematice z oblasti teoretických základů speciální pedagogiky, definovat problematiku implementace inkluzivního typu vzdělávání do českého vzdělávacího systému, vytvořit paralelní aktivity, které jsou typické pro diverzifikované prostředí školních tříd.

Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze - 8 hodin (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem aktivity je podpořit zavádění inkluzivního vzdělávání do výuky a rozvinout u pedagogů proinkluzivní kompetence. Kurz poskytne účastníkům základní a potřebné vstupní informace k problematice osob s SVP. U integrace neočekáváme, že se ve vztahu k jedinci s handicapem nějak zvlášť přizpůsobí třída a též neočekáváme, že se nějak zvlášť přizpůsobí učitel. Naproti tomu inkluzívní vzdělávání uplatňuje pohled očima žáka.

Vzdělávání pedagogických pracovníků zaměřené na rozvoj kompetencí pedagogů v oblasti inkluze – 16 hodin
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem je prohloubit informace učitelů o této problematice z oblasti teoretických základů speciální pedagogiky, definovat problematiku implementace inkluzivního typu vzdělávání do českého vzdělávacího systému, vytvořit paralelní aktivity, které jsou typické pro diverzifikované prostředí školních tříd.

Vzrůstající agresivita u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na otázky týkající se vzrůstající agresivity mezi dětmi mateřských škol a nižších ročníků ZŠ. Účastníci budou seznámeni s možnými příčinami vzniku, spouštěcími mechanismy agrese. Probrána bude otázka výchovných stylů v rodinách - vztah rodič x dítě, fenomén dnešní doby - volná výchova. Diskuze bude vedena na téma vymezování hranic chování dětí rodičem i učitelem. Další část bude zaměřena na agresivní chování přecházející v šikaně. Popsán bude profil agresora i oběti. Cílem semináře je zvýšit kompetence pedagogických pracovníků v otázce volby vhodné korekce nežádoucího chování.

Vzrůstající agresivita u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na otázky týkající se vzrůstající agresivity mezi dětmi mateřských škol a nižších ročníků ZŠ. Účastníci budou seznámeni s možnými příčinami vzniku, spouštěcími mechanismy agrese. Probrána bude otázka výchovných stylů v rodinách - vztah rodič x dítě, fenomén dnešní doby - volná výchova. Diskuze bude vedena na téma vymezování hranic chování dětí rodičem i učitelem. Další část bude zaměřena na agresivní chování přecházející v šikaně. Popsán bude profil agresora i oběti. Cílem semináře je zvýšit kompetence pedagogických pracovníků v otázce volby vhodné korekce nežádoucího chování.

Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Webinář je zaměřen na seznámení pedagogů, jak pracovat se žáky v oblasti sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou. Pedagogům budou představeny moderní výukové metody a aktivity, které vedou žáky ke „4R“ - Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience.

Wellbeing jako součást sociálně-emočních dovedností (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Webinář je zaměřen na seznámení pedagogů, jak pracovat se žáky v oblasti sociálně emočního učení, které přispívá k zvýšení školní úspěšnosti žáků, jejich kreativity, osobní spokojenosti, zlepšení chování, výsledků ve škole, zvýšení sebehodnoty, rozvoji sebevědomí, sociálních dovedností, redukce stresu, problémů s chováním a agresivitou. Pedagogům budou představeny moderní výukové metody a aktivity, které vedou žáky ke „4R“ - Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience.

Wellbeing pedagogických pracovníků
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz „Wellbeing pedagogických pracovníků“ je navržen tak, aby pedagogům poskytl nástroje a techniky pro zlepšení jejich psychické pohody a prevenci syndromu vyhoření. Vzdělávací program kombinuje edukativní a terapeutické přístupy, zahrnuje principy práce s chybou, hry, techniky sebepoznávání a další preventivní techniky.

Wellbeing: Jak ovlivnit životy učitelů k harmonické rovnováze, bezpečnosti a stabilitě
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Teoreticko – praktický vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí své životy dobře a kvalitně žít, kteří se chtějí nadchnout pro to, co je naplňuje, kteří chtějí navazovat a žít kvalitní profesní i osobní vztahy. Součástí programu je komplexní seznámení účastníků s metodami, jak získat subjektivní spokojenost, pocit štěstí a úspěšnosti a jak v sobě prohloubit hlubší aspekty dobře prožitého pracovního i osobního života.

Wellbeing: Jak ovlivnit životy učitelů k harmonické rovnováze, bezpečnosti a stabilitě (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Teoreticko – praktický vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí své životy dobře a kvalitně žít, kteří se chtějí nadchnout pro to, co je naplňuje, kteří chtějí navazovat a žít kvalitní profesní i osobní vztahy. Součástí programu je komplexní seznámení účastníků s metodami, jak získat subjektivní spokojenost, pocit štěstí a úspěšnosti a jak v sobě prohloubit hlubší aspekty dobře prožitého pracovního i osobního života.

Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele
Krátká anotace

7 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na problematiku vyvážení pracovního a osobního života pedagogů, práci s časem ve školním prostředí, práci se stresem, prevenci syndromu vyhoření a osvojení si relaxačních technik.

Work-life balance aneb rovnováha v pracovním i osobním životě učitele (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na problematiku vyvážení pracovního a osobního života pedagogů, práci s časem ve školním prostředí, práci se stresem, prevenci syndromu vyhoření a osvojení si relaxačních technik.

Žáci s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem - didaktické principy vzdělávání
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou vzdělávání dětí s mentálním postižením, Downovým syndromem a autismem. Pedagogové získají základní informace jak v rovině charakteristiky typů postižení, tak v rovině způsobů, jak přistupovat v pedagogickém procesu k daným dětem, resp. jaké možnosti pedagog má.

Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.

Začínající asistent pedagoga – co by měli asistent pedagoga i škola vědět (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Adaptační období a charakteristiky jeho fází, aktéři adaptačního procesu a jejich kompetence – začínající asistent pedagoga, uvádějící pedagog, vedení školy, další pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci školy, adaptační plán, podpora a hodnocení začínajícího asistenta pedagoga – návštěvy v hodinách, rozhovory, zpětná vazba od žáků, zákonných zástupců, kolegů, profesní portfolio začínajícího asistenta pedagoga, plán profesního rozvoje začínajícího asistenta pedagoga.

Začínající učitelka v mateřské škole
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je poskytnout začínajícím pedagogům v mateřských školách efektivní nástroje a metody pro úspěšné zvládnutí adaptačního období a poradit, jak zvládnout první kroky v profesní kariéře v MŠ.

Začínající učitelka v mateřské škole (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je poskytnout začínajícím pedagogům v mateřských školách efektivní nástroje a metody pro úspěšné zvládnutí adaptačního období a poradit, jak zvládnout první kroky v profesní kariéře v MŠ.

Začínáme v MŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz přináší základní orientaci v rámci předškolního vzdělávaní z pohledu začínajícího pedagogického pracovníka tak, aby posluchači byli schopni orientovat se v základní legislativě a odborných termínech. Neodmyslitelnou součástí je poté i předávaní praktických námětů a zkušeností pro přímou práci tak, aby vytvořila základ pro získávání praxe v dané oblasti.

Začínáme v MŠ (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz přináší základní orientaci v rámci předškolního vzdělávaní z pohledu začínajícího pedagogického pracovníka tak, aby posluchači byli schopni orientovat se v základní legislativě a odborných termínech. Neodmyslitelnou součástí je poté i předávaní praktických námětů a zkušeností pro přímou práci tak, aby vytvořila základ pro získávání praxe v dané oblasti.

Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře budou seznámeni s typickými adaptačními obtížemi dětí, jejich možnými příčinami. Dále si seminář klade za cíl rozšířit kompetence učitelů v oblasti předcházení adaptačním obtížím – zvolení vhodné strategie, postupů, korekce nežádoucího chování. Cílem semináře je otázka nejvhodnějšího přístupu při uspokojování emocionálních i sociálních potřeb dítěte, potřebných pro proces rozvoje sociálního učení a sociálních dovedností.

Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil (webinář)
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci semináře budou seznámeni s typickými adaptačními obtížemi dětí, jejich možnými příčinami. Dále si seminář klade za cíl rozšířit kompetence učitelů v oblasti předcházení adaptačním obtížím – zvolení vhodné strategie, postupů, korekce nežádoucího chování. Cílem semináře je otázka nejvhodnějšího přístupu při uspokojování emocionálních i sociálních potřeb dítěte, potřebných pro proces rozvoje sociálního učení a sociálních dovedností.

Začni otázkou
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na rozšíření a obohacení výukových metod učitele. Téma se soustředí na přirozenou potřebu zvídavosti každého z nás. Rozvoj zvídavosti je důležitým krokem k potřebě získávat nové informace a učit se přirozeným způsobem. Součástí tématu je seznámení se s druhy otázek, jejich tvořením, jejich vhodným zapojením do výuky, objevení a připomenutí vyzkoušených metod založených na kladení otázek s praktickými ukázkami začlenění do výuky různých vyučovaných předmětů a na různých tématech a se zapojením účastníků do vzájemných interakcí.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb