logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Loutka – motivující prvek v tvořivé a prožitkové práci s dětmi (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Zajímavé a moderní možnosti využití klasické loutky a loutky improvizované, při prožitkové a tvořivé práci s dětmi. Co vše může býti loutkou, imaginace a zástupné předměty, jakým způsobem loutku aktivně využívat při výchovné i vzdělávací práci. Loutka a její využití v interakci s dítětem, možnost vedení dítěte ke komplexnějšímu rozvoji osobnosti, sociálním vztahům a výchově k umění .

Malý konstruktér – polytechnická výchova v MŠ
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení nabídne pohled na předškolní vzdělávání jako prostor pro rozvoj polytechnických dovedností žáků prostřednictvím přirozeného učení, sebeobsluhy, práce s nástroji a hry s hračkami. Představí způsoby, jak zapracovat toto téma do školního vzdělávacího programu. Účastníci získají náměty na hry s kostkami a stavebnicemi (rozvoj dětské stavby, jemná motorika, materiály, plošné konstruování, mozaiky, stavebnice, instrukce, návody, plánky) i obecnější tipy pro podporu polytechnické výchovy (dílny, ponky, keramika, odpadové materiály, práce dospělých, exkurze, výstavy, soutěže, spolupráce).

Malý krajinář aneb základní jevy a procesy v přírodě a krajině
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci získají přehled o pojmech a současné situaci v oblasti revitalizace či ochrany přírody a krajiny, zejména o provázanosti jednotlivých ekosystémů. Účastníci získají inspiraci k ekoaktivitám a tvořivým činnostem pro vlastní práci s žáky, vybrané z nich si prakticky vyzkouší. Dopad vzdělávacího programu by měl být v konečném hledisku prostřednictvím proškolených účastníků také na žáky, a to zejména ve formě individualizace vzdělávání, a rozvoji přírodovědné gramotnosti – například zvýšení povědomí o významu aktuální podoby krajiny a probuzení úcty k přírodě.

Matematická gramotnost
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Za pomoci pomůcek si ukážeme didaktické postupy vhodné pro v 1.trojročí. Nahlédneme do finanční gramotnosti. Ukážeme si , že v hodinách matematiky je dobré si hodně hrát a to za pomoci a deskových, logických a kombinatorické her. A řekneme si proč je dobré mít„ nápadník her a aktivit“. Teoretická část je vždy propojena s praktickou činností a zážitky účastníků – dramatizace, simulace, řešení úloh a úkolů.

Matematická gramotnost +
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Matematická gramotnost + (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Matematická gramotnost pro I. stupeň ZŠ
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Cílem semináře je poukázat na propojenost matematických dovedností s běžným životem člověka jako nedílnou součást naplňování osobních potřeb. Účastníci budou obeznámeni s problematikou číselných představ a základními matematickými operacemi. Výstavbou čísel v desítkové soustavě. Úvodem do zlomků a desetinných čísel. Seznámení se základními pojmy a možným didaktickým vedením. Účastníci získají řadu metodických doporučení vycházejících z praxe lektorky.

Matematická gramotnost v kostce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Matematická gramotnost v kostce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Absolventi kurzu získají osobní zkušenost s prací s konkrétními výukovými metodami a výchovnými strategiemi na podporu matematické gramotnosti. Zvýší svou odbornou informovanost o aktivitách v matematice a také v oblasti hodnocení.

Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Volnočasové aktivity jakéhokoli druhu a odvětví skýtají velmi kvalitní kreativní prostředí pro rozvoj tzv. funkčních gramotností. Důležitou gramotností, bez které jen stěží je možné si představit život je matematická gramotnost. Nejefektivnějším prostředkem pro učení dětí je hra. Kurz vychází z této přirozené vlastnosti dětí a nabízí náměty her k rozvoji matematické gramotnosti ve volnočasových aktivitách.

Matematická gramotnost ve volnočasových aktivitách (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Volnočasové aktivity jakéhokoli druhu a odvětví skýtají velmi kvalitní kreativní prostředí pro rozvoj tzv. funkčních gramotností. Důležitou gramotností, bez které jen stěží je možné si představit život je matematická gramotnost. Nejefektivnějším prostředkem pro učení dětí je hra. Kurz vychází z této přirozené vlastnosti dětí a nabízí náměty her k rozvoji matematické gramotnosti ve volnočasových aktivitách.

Matematická pregramotnost
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář přiblíží účastníkům metodiku rozvoje předmatematických a předčíselných představ v rámci předškolního vzdělávání (práce s barvami, geometrickými tvary, prostorová představivost a orientace, vnímání času a další). Tyto představy jsou předpokladem k budoucímu zvládání učiva matematiky v ZŠ, a tím i vytváření kladného vztahu k matematice. Účastníci se seznámí se základními pojmy v dané problematice, rozšíří si kompetence a získají inspiraci pro využití v přímé pedagogické praxi.

Matematická pregramotnost
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na základní matematické představy jako je: zrakové vnímání, prostorová a časová orientace, posloupnost, řád, třídění, přiřazování, porovnávání. Hodnotu a množství. Účastníci na pomůckách, hrách si vyzkouší, zažijí několik aktivit, které lze využít okamžitě v praxi.

Matematická pregramotnost (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář přiblíží účastníkům metodiku rozvoje předmatematických a předčíselných představ v rámci předškolního vzdělávání (práce s barvami, geometrickými tvary, prostorová představivost a orientace, vnímání času a další). Tyto představy jsou předpokladem k budoucímu zvládání učiva matematiky v ZŠ, a tím i vytváření kladného vztahu k matematice. Účastníci se seznámí se základními pojmy v dané problematice, rozšíří si kompetence a získají inspiraci pro využití v přímé pedagogické praxi.

Matematická pregramotnost v předškolním vzdělávání
Číslo akreditace

28936/2022-4-1041

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Seminář přiblíží účastníkům metodiku rozvoje předmatematických a předčíselných představ v rámci předškolního vzdělávání (práce s barvami, geometrickými tvary, prostorová představivost a orientace, vnímání času a další). Tyto představy jsou předpokladem k budoucímu zvládání učiva matematiky v ZŠ, a tím i vytváření kladného vztahu k matematice. Pravděpodobnost úspěchu se zvyšuje s dobrým pochopením a upevněním základních pojmů, osvojením jednodušších dovedností a schopností. Účastníci se seznámí se základními pojmy v dané problematice, rozšíří si kompetence a získají inspiraci pro využití v přímé pedagogické praxi.

Matematika kolem nás (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Současná společnost je často označována jako informační společnost. Množství informací, které nás obklopují, však vyžaduje, aby byl jejich příjemce schopen informace, které dostává v různých formách, efektivně zpracovávat. Vyučování matematice nabízí řadu možností k rozvíjení dovednosti žáků zpracovávat informace.

Matematika v současné MŠ a jejím vzdělávacím programu
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na rozvíjení předmatematických představ dětí formou propojení teorie a praxe s názornými ukázkami. Důraz je kladen především na rozvoj logického myšlení, podporu orientace v prostoru a čase a chápání pojmu „číslo". Zahrnuje také seznámení se základními matematickými představami (vytváření množin, jejich sjednocení, třídění, porovnávání) a geometrickými pojmy (základní útvary v rovině i prostoru, měření, porovnávání). Účastníci jsou při školení aktivně zapojováni. Získávají tedy nejen teoretické znalosti, ale také řadu praktických námětů, her a inspirace, které mohou využít ve své praxi. Seminář prezentuje danou problematiku v návaznosti na RVP PV s cílem ji implementovat do ŠVP.

Maturitní zkoušky z českého jazyka – příprava studentů na didaktický test a ústní zkoušku
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na podobu, organizaci a obsah maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury, konkrétně na didaktický test a ústní zkoušku. Jedna část se podrobněji věnuje obsahu i formě didaktického testu, druhá část nabízí přípravu a samotnou realizaci ústní části maturitní zkoušky z ČJ. Dobré zvládnutí didaktického testu souvisí nejen s kvalitními znalostmi, ale také se znalostí podoby testu. Seminář dává prostor konkrétně analyzovat podobu jednotlivých typů úloh a jednotlivých typů odpovědí. Dále pedagogům představí tvorbu pracovních listů pro ústní část maturitní zkoušky, a to včetně výběru neuměleckého textu. Prostor na seminářích bude také dán konkrétnímu vedení ústní zkoušky.

Maturitní zkoušky z českého jazyka – příprava studentů na didaktický test a ústní zkoušku (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Webinář je zaměřen na podobu, organizaci a obsah maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury, konkrétně na didaktický test a ústní zkoušku. Jedna část se podrobněji věnuje obsahu i formě didaktického testu, druhá část nabízí přípravu a samotnou realizaci ústní části maturitní zkoušky z ČJ. Dobré zvládnutí didaktického testu souvisí nejen s kvalitními znalostmi, ale také se znalostí podoby testu. Webinář dává prostor konkrétně analyzovat podobu jednotlivých typů úloh a jednotlivých typů odpovědí. Dále pedagogům představí tvorbu pracovních listů pro ústní část maturitní zkoušky, a to včetně výběru neuměleckého textu. Prostor na seminářích bude také dán konkrétnímu vedení ústní zkoušky.

Maturitní zkoušky z českého jazyka v kostce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na podobu, organizaci a obsah maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury, konkrétně na didaktický test a ústní zkoušku. Jedna část se podrobněji věnuje obsahu i formě didaktického testu, druhá část nabízí přípravu a samotnou realizaci ústní části maturitní zkoušky z ČJ. Dobré zvládnutí didaktického testu souvisí nejen s kvalitními znalostmi, ale také se znalostí podoby testu. Seminář dává prostor konkrétně analyzovat podobu jednotlivých typů úloh a jednotlivých typů odpovědí. Dále pedagogům představí tvorbu pracovních listů pro ústní část maturitní zkoušky, a to včetně výběru neuměleckého textu. Prostor na seminářích bude také dán konkrétnímu vedení ústní zkoušky.

Maturitní zkoušky z českého jazyka v kostce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Webinář je zaměřen na podobu, organizaci a obsah maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury, konkrétně na didaktický test a ústní zkoušku. Jedna část se podrobněji věnuje obsahu i formě didaktického testu, druhá část nabízí přípravu a samotnou realizaci ústní části maturitní zkoušky z ČJ. Dobré zvládnutí didaktického testu souvisí nejen s kvalitními znalostmi, ale také se znalostí podoby testu. Webinář dává prostor konkrétně analyzovat podobu jednotlivých typů úloh a jednotlivých typů odpovědí. Dále pedagogům představí tvorbu pracovních listů pro ústní část maturitní zkoušky, a to včetně výběru neuměleckého textu. Prostor na seminářích bude také dán konkrétnímu vedení ústní zkoušky.

Maturity – základní právní souvislosti
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Ohledně realizace státních maturit se vedou vášnivé diskuse. Ministerstvo často mění obsahové i organizační náležitosti. Seminář proto představí související právní úpravu zejména v tzv. maturitní vyhlášce a obsáhne její novelu z podzimu 2020. Mnohé otázky zodpovídá související metodika ministerstva školství. Také kvůli pandemii dospěly maturity k řadě organizačních změn.

Maturity – základní právní souvislosti (webinář)
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Ohledně realizace státních maturit se vedou vášnivé diskuse. Ministerstvo často mění obsahové i organizační náležitosti. Seminář proto představí související právní úpravu zejména v tzv. maturitní vyhlášce a obsáhne její novelu z podzimu 2020. Mnohé otázky zodpovídá související metodika ministerstva školství. Také kvůli pandemii dospěly maturity k řadě organizačních změn.

Mediální výchova – možnosti uchopení a praktické ukázky
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem programu je pomoci učitelům 1. i 2. stupně ZŠ zorientovat se v aktuální mediální situaci, ukázat, jakým způsobem edukovat žáky směrem ke kritickému myšlení, (kyber)bezpečnosti a budoucímu zodpovědnému občanství. Zároveň nelze být pouze vnímateli, ale též tvůrci – ten, kdo si nezkusil vytvořit fake news, mu těžko bude odolávat (atd. atp.). Proto bude součástí kurzu i několik praktických úkolů, které budou účastníci kurzu sami řešit.

Mediální výchova – možnosti uchopení a praktické ukázky (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem programu je pomoci učitelům 1. i 2. stupně ZŠ zorientovat se v aktuální mediální situaci, ukázat, jakým způsobem edukovat žáky směrem ke kritickému myšlení, (kyber)bezpečnosti a budoucímu zodpovědnému občanství. Zároveň nelze být pouze vnímateli, ale též tvůrci – ten, kdo si nezkusil vytvořit fake news, mu těžko bude odolávat (atd. atp.). Proto bude součástí kurzu i několik praktických úkolů, které budou účastníci kurzu sami řešit.

Mediální výchova v hodinách českého jazyka (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Seminář využívá spojení českého jazyka s mediální výchovou. Učitelé se seznámí s nástinem historického vývoje médií, se stereotypy, s nimiž média pracují, a se způsoby, jimiž média ovlivňují myšlení a chování lidí. Účastníci se zaměří na verbální i nonverbální prostředky, jichž média využívají, a vyzkoušejí si, jak je možno čelit mediální manipulaci. Vybrané aktivity jsou zaměřeny na rozvoj komunikačních kompetencí žáků pomocí autentických tištěných, audio a audiovizuálních materiálů.

Mediální vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají ucelené informace o fungování mediálního světa a způsobů, jak informace předat a představit žákům mladšího školního věku. Účastníci se dozví, jaké informace je nutné v ranném věku dětem z oblasti mediálního světa předávat, na co se zaměřit, a to s cílem předcházení kyberšikany či závislostí.

Mediální vzdělávání na 1. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají ucelené informace o fungování mediálního světa a způsobů, jak informace předat a představit žákům mladšího školního věku. Účastníci se dozví, jaké informace je nutné v ranném věku dětem z oblasti mediálního světa předávat, na co se zaměřit, a to s cílem předcházení kyberšikany či závislostí.

Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají rozšiřující informace z fungování mediálního světa a způsobů, jak informace předat a představit žákům školního věku. Účastníci se dozví dvě základní tematické oblasti – jak pracovat a využívat dokumentární film při práci se žáky, a jak pracovat s důvěryhodností a relevantností informací.

Mediální vzdělávání na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Absolventi kurzu získají rozšiřující informace z fungování mediálního světa a způsobů, jak informace předat a představit žákům školního věku. Účastníci se dozví dvě základní tematické oblasti – jak pracovat a využívat dokumentární film při práci se žáky, a jak pracovat s důvěryhodností a relevantností informací.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb