logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Nadané dítě ve škole a v zájmovém vzdělávání (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem semináře je seznámení účastníků s přístupem k nadaným dětem, kteří jsou jednou z rizikových skupin školního neúspěchu. Nadání neznamená zaručený úspěch. Je nutno na něm poctivě pracovat a spolupracovat s rodinou. Seminář nabízí krátký exkurz do silných a slabých stránek nadaných dětí, upozorňuje na možná zneužití talentů a nabízí praktické prožitkové aktivity k budování talentu dětí.

Nekázeň u žáků a její prevence
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Problematika budování autority učitele, kázeň ve třídě a efektivní pedagogická komunikace. Nejčastější projevy nevhodného chování včetně možných příčin a role učitele v jejich řešení, jak účelně používat výchovných/kázeňských prostředků, příklady konkrétní reakce na nekázeň. Konstruktivní řešení konfliktu, práce se stresem, metody komunikace, nastavení jasných a srozumitelných pravidel, budování pozitivního klimatu ve třídě, smysluplnost činností a týmová práce, uspokojování potřeb žáků a respektování jejich učebních stylů. Možnosti a způsoby spolupráce s dalšími pedagogy, s rodiči a odbornými institucemi.

Nekázeň u žáků a její prevence (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Problematika budování autority učitele, kázeň ve třídě a efektivní pedagogická komunikace. Nejčastější projevy nevhodného chování včetně možných příčin a role učitele v jejich řešení, jak účelně používat výchovných/kázeňských prostředků, příklady konkrétní reakce na nekázeň. Konstruktivní řešení konfliktu, práce se stresem, metody komunikace, nastavení jasných a srozumitelných pravidel, budování pozitivního klimatu ve třídě, smysluplnost činností a týmová práce, uspokojování potřeb žáků a respektování jejich učebních stylů. Možnosti a způsoby spolupráce s dalšími pedagogy, s rodiči a odbornými institucemi.

Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků zdůrazněním celostního přístupu k poskytování podpory neklidným dětem a žákům mateřských a základních škol, nabídnout jim možnosti, jakým způsobem upravit podmínky výchovy a výuky v MŠ a ZŠ tak, aby se minimalizovaly potíže v chování dítěte jako jednotlivce i obtížné situace, které jeho chování vyvolává v rámci třídního kolektivu. Součástí semináře budou také kazuistiky jednotlivých dětí, ukázky vhodných pomůcek i novinky z přístupů ze zahraničí.

Neklidné děti v MŠ a ZŠ - problematika ADHD/ADD a jiných neuro-vývojových obtíží (webinář)
Číslo akreditace

6873/2022-4-422

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Cílem semináře je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků zdůrazněním celostního přístupu k poskytování podpory neklidným dětem a žákům mateřských a základních škol, nabídnout jim možnosti, jakým způsobem upravit podmínky výchovy a výuky v MŠ a ZŠ tak, aby se minimalizovaly potíže v chování dítěte jako jednotlivce i obtížné situace, které jeho chování vyvolává v rámci třídního kolektivu. Součástí semináře budou také kazuistiky jednotlivých dětí, ukázky vhodných pomůcek i novinky z přístupů ze zahraničí.

Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář systematickým a uceleným způsobem zodpovídá otázky z oblasti specifických poruch chování – ADHD, ADD, které v mnoha případech jsou i sekundárně přidružené u dětí zdravotně znevýhodněných. Účastníci semináře budou seznámeni s jednotlivými projevy ADHD, ADD, jejich charakteristikou, jednotlivými formami, příčinami vzniku a projevy. Součástí prezentace budou také kazuistiky dětí se specifickými poruchami chování. Probrána bude otázka nejvhodnějšího přístupu k dětem s ADHD, ADD a zásady práce s těmito dětmi z pozice pedagogického pracovníka. Školení je rozděleno do dvou částí – část věnovanou rozpoznání projevů ADHD a ADD a na ně navazujících možných úskalí a na část zaměřenou na předcházení nežádoucího chování a konfliktním situacím.

Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (1. část)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

První část dvoudílného semináře je zaměřena na seznámení s problematikou ADHD, ADD, jejich charakteristiku, jednotlivé formy, příčiny vzniku a projevy. Skolení bude zacíleno na projevy chování dítěte s ADHD, ADD, související s jeho začleněním do kolektivu MŠ a ZŠ a na ně navazující možná další úskalí. Účastníkům tohoto semináře budou na základě dlouholeté praxe lektorky v pedagogicko-psychologické poradně zprostředkovány různé pohledy na specifické obtíže v chování dětí v předškolním věku a mladším školním věku. Součástí prezentace budou také kazuistiky dětí se specifickými poruchami chování.

Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (2. část)
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Druhá navazující část dvoudílného semináře se zaměřuje na zásady práce s dítětem s ADHD, ADD, předcházení konfliktním situacím a plánování strategie přístupu k těmto dětem. Probrány budou základy efektivní komunikace a komunikačních dovedností při řešení výchovných problémů. Účastníkům tohoto semináře budou na základě dlouholeté praxe lektorky v pedagogicko-psychologické poradně zprostředkovány různé pohledy na specifické obtíže v chování dětí v předškolním věku a mladším školním věku. Součástí prezentace budou také kazuistiky dětí se specifickými poruchami chování.

Neklidné dítě – problematika ADHD, ADD (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář systematickým a uceleným způsobem zodpovídá otázky z oblasti specifických poruch chování – ADHD, ADD, které v mnoha případech jsou i sekundárně přidružené u dětí zdravotně znevýhodněných. Účastníci semináře budou seznámeni s jednotlivými projevy ADHD, ADD, jejich charakteristikou, jednotlivými formami, příčinami vzniku a projevy. Součástí prezentace budou také kazuistiky dětí se specifickými poruchami chování. Probrána bude otázka nejvhodnějšího přístupu k dětem s ADHD, ADD a zásady práce s těmito dětmi z pozice pedagogického pracovníka. Školení je rozděleno do dvou částí – část věnovanou rozpoznání projevů ADHD a ADD a na ně navazujících možných úskalí a na část zaměřenou na předcházení nežádoucího chování a konfliktním situacím.

Netradiční sporty na školní akce
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem školení je seznámit účastníky prostřednictvím jejich vlastního prožitku s netradičními sportovními aktivitami a pravidly bezpečnosti nejen během realizace těchto her a aktivit (frisbee (létající talíře), lakros, lukostřelba, kontaktní sporty a hry na louce). Nedílnou součástí je i vzájemná inspirace osvědčenými metodami a formami práce, nevšedními nápady, zisk dalších zkušenosti a námětů pro vlastní práci.

Netradiční výtvarná výchova v mateřské škole
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřen na seznámení s možnostmi jak dětem zprostředkovat výtvarný prožitek se zasazením do různých souvislostí – historických, společenských, enviromentálních a získání poznatků a dovedností pro samostatné vytváření výtvarných řad a projektů. Úvod do problematiky dětské kresby a jejích vývojových stádií; Základní pojmy užívané při tvorbě výtvarné řady, vysvětlení jejich významu; Seznámení s artefiletickým způsobem práce ve výtvarné výchově a jeho přínosem (co je to artefiletika, terminologie, metody a formy práce, přednosti). Vlastní prožitek z několika aktivit, který pedagogům umožní hlubší vhled do problematiky, účastníci získají základní zásobník metodicky zpracovaných témat, se kterými mohou ve své praxi pracovat.

Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na téma NLP (neuro-lingvistické-programování). NLP přináší pohled na to, jak funguje náš mozek, jak je individuálně nastaveno naše vnímání prostřednictvím našich smyslových vjemů a individuálních životních zkušeností. To, jak vnímáme svět, jaký jazyk používáme a jak jsme si poskládali naše životní zkušenosti, má přímý vliv na způsoby, jak řešíme různé situace, jak se učíme nové věci a jak fyziologicky reagujeme na myšlenky a události. NLP se zabývá strukturou subjektivní lidské zkušenosti, jak si uspořádáme to, co vidíme, slyšíme a pociťujeme, a jak upravujeme a filtrujeme vnější svět pomocí našich smyslů.

Neuro-lingvistické programování v práci (nejen) učitele (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na téma NLP (neuro-lingvistické-programování). NLP přináší pohled na to, jak funguje náš mozek, jak je individuálně nastaveno naše vnímání prostřednictvím našich smyslových vjemů a individuálních životních zkušeností. To, jak vnímáme svět, jaký jazyk používáme a jak jsme si poskládali naše životní zkušenosti, má přímý vliv na způsoby, jak řešíme různé situace, jak se učíme nové věci a jak fyziologicky reagujeme na myšlenky a události. NLP se zabývá strukturou subjektivní lidské zkušenosti, jak si uspořádáme to, co vidíme, slyšíme a pociťujeme, a jak upravujeme a filtrujeme vnější svět pomocí našich smyslů.

Nízkonákladový marketing pro SŠ
Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Hlavním cílem kurzu je získání informací o možnostech a způsobech nízkonákladové propagace školy. Účastníci si na základě získaných informací pod vedením lektora zpracují zjednodušený návrh marketingové strategie své školy, na který následně získají od ostatních účastníků a lektora zpětnou vazbu včetně dalších doporučení. Seminář je veden prakticky tak, aby měli absolventi konkrétní využitelné výstupy, se kterými pak mohou pracovat.

Nové metody práce učitele – aktivizující formy výuky na ZŠ a SŠ
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je zaměřen na rozvoj a naplňování klíčových kompetencí pedagogů ZŠ a klíčových kompetencí v odborných i všeobecně-vzdělávacích předmětech u pedagogů na SŠ s využíváním nových výukových metod. Důraz je kladen především na ty metody, které podporují u žáků sebevzdělávání, učení se navzájem, týmovou spolupráci a na motivační metody.

O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na vymezení kompetencí pedagoga a asistenta pedagoga, na roli a postavení asistenta ve třídě, na nastavení efektivní spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga, na nastavování a řešení různých konkrétních situací vycházejících z praxe, na seznámení se s legislativou související s touto problematikou, na nastavení konkrétních způsobů práce ve výchovně-vzdělávacím procesu, na formách spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem

O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na vymezení kompetencí pedagoga a asistenta pedagoga, na roli a postavení asistenta ve třídě, na nastavení efektivní spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga, na nastavování a řešení různých konkrétních situací vycházejících z praxe, na seznámení se s legislativou související s touto problematikou, na nastavení konkrétních způsobů práce ve výchovně-vzdělávacím procesu, na formách spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem

Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s postupy a technikami osobnostní a sociální výchovy žáků v kontextu kariérového poradenství. Cílem je podpořit u žáků poznání vlastních zdrojů a vést je k rozvoji jejich potenciálu a využití těchto zdrojů pro nastavení a řízení vlastního rozhodování a životní cesty dle zaměření a nadání každého žáka.

Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s postupy a technikami osobnostní a sociální výchovy žáků v kontextu kariérového poradenství. Cílem je podpořit u žáků poznání vlastních zdrojů a vést je k rozvoji jejich potenciálu a využití těchto zdrojů pro nastavení a řízení vlastního rozhodování a životní cesty dle zaměření a nadání každého žáka.

Objevujeme v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je ukázat na konkrétních pracovních materiálech široké možnosti, které zařazování objevování do vyučování matematiky přináší, a usnadnit učitelům přípravu podnětných vzdělávacích situací.

Obtížné pedagogické situace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení nabídne pedagogům reflexi pedagogických situací, jejich typologii a kategorizaci, zorientovat se v obtížných situacích, umět si je zhodnotit a vhodně reagovat. Nabídnout pedagogům možnost k zamyšlení se nad vhodným využitím modelových obtížných situací k rozvoji personálních a sociálních kompetencí žáků a k posílení své přirozené autority.

Obtížné pedagogické situace (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení nabídne pedagogům reflexi pedagogických situací, jejich typologii a kategorizaci, zorientovat se v obtížných situacích, umět si je zhodnotit a vhodně reagovat. Nabídnout pedagogům možnost k zamyšlení se nad vhodným využitím modelových obtížných situací k rozvoji personálních a sociálních kompetencí žáků a k posílení své přirozené autority.

Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě konfliktů. Naučí se předcházet zbytečným konfliktům nebo je řešit pozitivním a konstruktivním způsobem, zdravě vyjadřovat hněv a snížit emoční a agresivní projevy. Osvojí si rovněž prakticky uplatnitelné metody řešení nejčastějších konfliktů mezi žáky/studenty a vyučujícími

Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě konfliktů. Naučí se předcházet zbytečným konfliktům nebo je řešit pozitivním a konstruktivním způsobem, zdravě vyjadřovat hněv a snížit emoční a agresivní projevy. Osvojí si rovněž prakticky uplatnitelné metody řešení nejčastějších konfliktů mezi žáky/studenty a vyučujícími

Od pojmů k dojmu – Rozeznívání literárního textu
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je dovést účastníky k uvědomění si významu estetické funkce textu. Naučit je s estetickou funkcí pracovat jako se zdrojem významu výpovědi. Zdokonalit jejich citlivost k odlišnosti obsahu a formy textu. Naučit je hledat možné alternativní významy textu. Poskytnout účastníkům základní techniky práce s převodem textu od pojmů k audiovizuálnímu ztvárnění textu.

Organizace neorganizovaného aneb jak na školu v přírodě (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Interaktivní seminář se zapojením všech účastníků, na kterém se v úvodu seznámíme s právním povědomím o zotavovacích akcích. Pokusíme si odpovědět na to proč jet na školu v přírodě a jaké cíle a role v týmu si stanovit. Budeme se věnovat i strategiím pro komunikaci s rodiči i dětmi. Dostatek času si ponecháme na podporu pro plánování akcí. A jeden celý blok se budeme věnovat programovému zaměření a možným rizikům.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

40 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Seminář se zaměrí na oblasti: 1. Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena 2. Komunikační a prezentační dovednosti 3. Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích 4. Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Zároveň se zaměřuje na náročné aspekty profese a to, jak efektivně fungovat v různých situacích, chápat je, interagovat v nich a vyrovnávat se s nimi.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Zároveň se zaměřuje na náročné aspekty profese a to, jak efektivně fungovat v různých situacích, chápat je, interagovat v nich a vyrovnávat se s nimi. Představuje syndrom vyhoření a to, jak využít vlastního rozvoje v prevenci a případném boji se syndromem vyhoření.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb