logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
O kormidlo se mohou dělit i dva aneb kdo je tady kapitánem (webinář)
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář je zaměřený na vymezení kompetencí pedagoga a asistenta pedagoga, na roli a postavení asistenta ve třídě, na nastavení efektivní spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga, na nastavování a řešení různých konkrétních situací vycházejících z praxe, na seznámení se s legislativou související s touto problematikou, na nastavení konkrétních způsobů práce ve výchovně-vzdělávacím procesu, na formách spolupráce mezi asistentem pedagoga a pedagogem

Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s postupy a technikami osobnostní a sociální výchovy žáků v kontextu kariérového poradenství. Cílem je podpořit u žáků poznání vlastních zdrojů a vést je k rozvoji jejich potenciálu a využití těchto zdrojů pro nastavení a řízení vlastního rozhodování a životní cesty dle zaměření a nadání každého žáka.

Objevte skrytý potenciál - nástroje kariérního poradenství pro práci s žáky (webinář)
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je seznámit účastníky s postupy a technikami osobnostní a sociální výchovy žáků v kontextu kariérového poradenství. Cílem je podpořit u žáků poznání vlastních zdrojů a vést je k rozvoji jejich potenciálu a využití těchto zdrojů pro nastavení a řízení vlastního rozhodování a životní cesty dle zaměření a nadání každého žáka.

Objevujeme v matematice na 2. stupni ZŠ (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem semináře je ukázat na konkrétních pracovních materiálech široké možnosti, které zařazování objevování do vyučování matematiky přináší, a usnadnit učitelům přípravu podnětných vzdělávacích situací.

Obtížné pedagogické situace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení nabídne pedagogům reflexi pedagogických situací, jejich typologii a kategorizaci, zorientovat se v obtížných situacích, umět si je zhodnotit a vhodně reagovat. Nabídnout pedagogům možnost k zamyšlení se nad vhodným využitím modelových obtížných situací k rozvoji personálních a sociálních kompetencí žáků a k posílení své přirozené autority.

Obtížné pedagogické situace (webinář)
Číslo akreditace

21178/2022-4-829

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Školení nabídne pedagogům reflexi pedagogických situací, jejich typologii a kategorizaci, zorientovat se v obtížných situacích, umět si je zhodnotit a vhodně reagovat. Nabídnout pedagogům možnost k zamyšlení se nad vhodným využitím modelových obtížných situací k rozvoji personálních a sociálních kompetencí žáků a k posílení své přirozené autority.

Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě konfliktů. Naučí se předcházet zbytečným konfliktům nebo je řešit pozitivním a konstruktivním způsobem, zdravě vyjadřovat hněv a snížit emoční a agresivní projevy. Osvojí si rovněž prakticky uplatnitelné metody řešení nejčastějších konfliktů mezi žáky/studenty a vyučujícími

Obtížné situace a konflikty na školách a jejich zvládání (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Pedagogičtí pracovníci se v rámci vzdělávacího programu seznámí s druhy konfliktů a jejich příčinami, ověřenými postupy jak si poradit v typických i netypických situacích ze školního prostředí a vhodnými formami pedagogické intervence v případě konfliktů. Naučí se předcházet zbytečným konfliktům nebo je řešit pozitivním a konstruktivním způsobem, zdravě vyjadřovat hněv a snížit emoční a agresivní projevy. Osvojí si rovněž prakticky uplatnitelné metody řešení nejčastějších konfliktů mezi žáky/studenty a vyučujícími

Od pojmů k dojmu – Rozeznívání literárního textu
Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Cílem semináře je dovést účastníky k uvědomění si významu estetické funkce textu. Naučit je s estetickou funkcí pracovat jako se zdrojem významu výpovědi. Zdokonalit jejich citlivost k odlišnosti obsahu a formy textu. Naučit je hledat možné alternativní významy textu. Poskytnout účastníkům základní techniky práce s převodem textu od pojmů k audiovizuálnímu ztvárnění textu.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

40 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Seminář se zaměrí na oblasti: 1. Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena 2. Komunikační a prezentační dovednosti 3. Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích 4. Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Efektivní komunikace a fungování v sociálních vztazích
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Komunikační a prezentační dovednosti
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Zároveň se zaměřuje na náročné aspekty profese a to, jak efektivně fungovat v různých situacích, chápat je, interagovat v nich a vyrovnávat se s nimi.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Sebepoznání, sebereflexe a psychohygiena
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Zároveň se zaměřuje na náročné aspekty profese a to, jak efektivně fungovat v různých situacích, chápat je, interagovat v nich a vyrovnávat se s nimi. Představuje syndrom vyhoření a to, jak využít vlastního rozvoje v prevenci a případném boji se syndromem vyhoření.

Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Seminář pak také zdůrazňuje formu sebepoznání v různých komunikačních situacích a vlastní komunikační schémata a efektivnější způsoby komunikace v různých kontextech a ve specifickým situacích spojených s pedagogickým působením.

Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávacího programu je práce s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Účastníci si rozšíří znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je rozdělen do šesti hlavních částí: sebereflexe, kooperace, komunikační dovednosti, řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové získají možnost hlubšího sebepoznání. Osvojí si metody přístupu k dětem i ke svému okolí. S využitím dramatizace budou pedagogové rozvíjet komunikační dovednosti, schopnost naslouchání, asertivní jednání, poskytování zpětné vazby, zvládání kritiky, ale i schopnost říkat NE. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavní částí: sebereflexe, kooperace, komunikační dovednosti. Pedagogové získají možnost hlubšího sebepoznání prostřednictvím testů a mapování vlastní osobnosti, prožitkovým cvičením i praktickým nácvikem budou rozvíjet vlastní emoční intelekt. Prostřednictvím her a aktivit z oblasti komunikace si pedagogové osvojí metody přístupu k dětem i ke svému okolí. S využitím dramatizace budou pedagogové rozvíjet komunikační dovednosti, schopnost naslouchání, asertivní jednání, poskytování zpětné vazby, zvládání kritiky, ale i schopnost říkat NE.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu. Prakticky si vyzkouší metody kontroly nad stresem a získají konkrétní tipy, jak předcházet syndromu vyhoření. Účastníci absolvují sérii aktivit zaměřených na nastavení spolupráce a synergie v týmu, vedení týmu, řešení problémových a netradičních situací mezi kolegy v rámci týmu, s týmem dětí. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Číslo akreditace

21055/2021-4-788

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 4 hlavní částí: sebereflexe, kooperace, komunikace a relaxace.

Osobnostně sociální výchova v MŠ a ŠD prakticky
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci se budou seznamovat s hrami rozvíjející klíčové kompetence dětí, zejména klíčové kompetence pro trávení volného času, komunikativní, sociální a personální, občanské a řešení problémů. Prakticky si vyzkouší (tak aby byli schopni hry využít a použít ve své praxi): hry pro rozvoj emocí, hry pro rozvoj komunikace, hry zaměřené na zvýšení koncentrace a uvolnění, hry posilující emocionalitu, motivaci, socializaci, komunikaci, autoregulaci, hodnotovou orientaci a tvořivost. Účastníci budou aktivity propojovat s klíčovými kompetencemi.

Osobnostní a sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s problematikou zařazování dvouletých dětí do MŠ v celé šíři – od legislativy, přes nástup, adaptaci, spolupráci s rodinou, připravenost prostředí, vývojová specifika dvouletého dítěte až po metody a formy práce s ohledem na věkové a individuální zvláštnosti. Nedílnou součástí jsou ukázky aktivit pro dvouleté děti s možností vyzkoušení.

Osobnostní a sociální rozvoj učitele
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Vzdělávací program pro učitele všech typů škol je sestaven jako seznamování s různými praktickými metodami a způsoby pojetí tématu osobnostně sociálního rozvoje. Cílem OSR je kultivovaný rozvoj osobnosti účastníků po stránce rozumové, emocionální, volní. Účastníci prostřednictvím OSR mohou získat orientaci v sobě samém i v další životní dráze. OSR rozvíjí kompetenci sociální, schopnost spolupracovat, hájit a prosazovat své oprávněné zájmy, schopnost komunikovat, rozeznávat nehumánní postoje. S tím je spojeno dosažení přiměřeného stupně empatie, odpovědnosti a potřeby pomoci lidem. Prostřednictvím OSR lze rozvíjet dovednost organizovat a řídit různé činnosti, pracovat v týmu a pozitivně ovlivňovat mezilidské vztahy.

Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem tohoto vzdělávacího programu je pracovat s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Dále pak rozšíření znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření a zájem o další odborný růst a vzdělávání v dané tématice.

Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem tohoto vzdělávacího programu je pracovat s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Dále pak rozšíření znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření a zájem o další odborný růst a vzdělávání v dané tématice.

Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: sebereflexe, kooperace (popis jednotlivých cílů bude u každé časti samostatně).

Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: sebereflexe, kooperace (popis jednotlivých cílů bude u každé časti samostatně).

Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: : řešení problémů a týmová spolupráce.

Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: : řešení problémů a týmová spolupráce.

Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Pedagogové volného času si v praktických činnostech vyzkouší formou vlastní zkušenosti aktivity, které napomáhají k tvorbě osobnosti dítěte prostřednictvím volnočasových aktivit: - Role pedagoga volného času v procesu společného v zdělávání - Věkové zvláštnosti dětí a mládeže z hlediska pedagogických potřeb (motivace k dosahování cíle, hodnocení v oblasti volnočasových aktivit) - Vývoj sebereflexe dítěte z hlediska využití pro motivaci a hodnocení

Osobnostní rozvoj žáků základních a středních škol
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb