logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

DVPP na míru

obrazky-na-miru-dvpp-02.jpg

Pro Váš pedagogický sbor připravíme školení DVPP na míru.

  • Velký výběr seminářů a workshopů
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Možné hrazení některých školení ze Šablon OP JAK
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení DVPP
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení DVPP na míru pro celý Váš pedagogický sbor, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku,

V rámci školení pro celý pedagogický sbor máme připravenou také nabídku v rámci tzv. Šablon.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich požadavků, můžete vužít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení akreditovaných MŠMT v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků).

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů - Time management, sociální interakce a zvládání náročných situací
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na osobnostně sociální rozvoj pedagogických pracovníků s akcentem na jeho využití v různých kontextech a situacích v profesi. Vybavuje účastníky sebediagnostickými nástroji a také představuje sebepoznávací techniky a strategie, díky kterým mohou pedagogičtí pracovníci lépe interagovat v osobním i profesním životě a lépe tak chápat a fungovat ve vztazích s druhými lidmi a v různých kontextech. Seminář pak také zdůrazňuje formu sebepoznání v různých komunikačních situacích a vlastní komunikační schémata a efektivnější způsoby komunikace v různých kontextech a ve specifickým situacích spojených s pedagogickým působením.

Osobnostně sociální rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávacího programu je práce s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Účastníci si rozšíří znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů
Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je rozdělen do šesti hlavních částí: sebereflexe, kooperace, komunikační dovednosti, řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové získají možnost hlubšího sebepoznání. Osvojí si metody přístupu k dětem i ke svému okolí. S využitím dramatizace budou pedagogové rozvíjet komunikační dovednosti, schopnost naslouchání, asertivní jednání, poskytování zpětné vazby, zvládání kritiky, ale i schopnost říkat NE. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - sebepoznání, spolupráce a komunikace
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je rozdělen do třech hlavní částí: sebereflexe, kooperace, komunikační dovednosti. Pedagogové získají možnost hlubšího sebepoznání prostřednictvím testů a mapování vlastní osobnosti, prožitkovým cvičením i praktickým nácvikem budou rozvíjet vlastní emoční intelekt. Prostřednictvím her a aktivit z oblasti komunikace si pedagogové osvojí metody přístupu k dětem i ke svému okolí. S využitím dramatizace budou pedagogové rozvíjet komunikační dovednosti, schopnost naslouchání, asertivní jednání, poskytování zpětné vazby, zvládání kritiky, ale i schopnost říkat NE.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů - syndrom vyhoření, týmová spolupráce a řešení problémů
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Program je rozdělen do třech hlavních částí: řešení problémů, prevence syndromu vyhoření a týmová spolupráce. Pedagogové proberou formou testů a aktivit mechanismy působení stresu, syndromu vyhoření, zásady psychohygieny i zdroje klidu. Prakticky si vyzkouší metody kontroly nad stresem a získají konkrétní tipy, jak předcházet syndromu vyhoření. Účastníci absolvují sérii aktivit zaměřených na nastavení spolupráce a synergie v týmu, vedení týmu, řešení problémových a netradičních situací mezi kolegy v rámci týmu, s týmem dětí. Pedagogové odhalí nefunkční postupy při řešení problému, osvojí si metody formulace problému, jejich asertivního řešení nebo efektivní stanovení cílů.

Osobnostně sociální rozvoj pedagogů (webinář)
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 4 hlavní částí: sebereflexe, kooperace, komunikace a relaxace.

Osobnostně sociální výchova v MŠ a ŠD prakticky
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Účastníci se budou seznamovat s hrami rozvíjející klíčové kompetence dětí, zejména klíčové kompetence pro trávení volného času, komunikativní, sociální a personální, občanské a řešení problémů. Prakticky si vyzkouší (tak aby byli schopni hry využít a použít ve své praxi): hry pro rozvoj emocí, hry pro rozvoj komunikace, hry zaměřené na zvýšení koncentrace a uvolnění, hry posilující emocionalitu, motivaci, socializaci, komunikaci, autoregulaci, hodnotovou orientaci a tvořivost. Účastníci budou aktivity propojovat s klíčovými kompetencemi.

Osobnostní a sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole
Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastníci semináře se seznámí s problematikou zařazování dvouletých dětí do MŠ v celé šíři – od legislativy, přes nástup, adaptaci, spolupráci s rodinou, připravenost prostředí, vývojová specifika dvouletého dítěte až po metody a formy práce s ohledem na věkové a individuální zvláštnosti. Nedílnou součástí jsou ukázky aktivit pro dvouleté děti s možností vyzkoušení.

Osobnostní a sociální rozvoj učitele
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Vzdělávací program pro učitele všech typů škol je sestaven jako seznamování s různými praktickými metodami a způsoby pojetí tématu osobnostně sociálního rozvoje. Cílem OSR je kultivovaný rozvoj osobnosti účastníků po stránce rozumové, emocionální, volní. Účastníci prostřednictvím OSR mohou získat orientaci v sobě samém i v další životní dráze. OSR rozvíjí kompetenci sociální, schopnost spolupracovat, hájit a prosazovat své oprávněné zájmy, schopnost komunikovat, rozeznávat nehumánní postoje. S tím je spojeno dosažení přiměřeného stupně empatie, odpovědnosti a potřeby pomoci lidem. Prostřednictvím OSR lze rozvíjet dovednost organizovat a řídit různé činnosti, pracovat v týmu a pozitivně ovlivňovat mezilidské vztahy.

Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem tohoto vzdělávacího programu je pracovat s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Dále pak rozšíření znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření a zájem o další odborný růst a vzdělávání v dané tématice.

Osobnostní rozvoj pedagoga - sebepoznání a osobnostní kvality (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Cílem tohoto vzdělávacího programu je pracovat s moderními seberozvojovými metodami vedoucími k sebepoznání a tím lepšímu interpersonálnímu fungování v osobním životě i v pozici pedagogického pracovníka. Dále pak rozšíření znalostí o práci se stresem a prevenci syndromu vyhoření a zájem o další odborný růst a vzdělávání v dané tématice.

Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: sebereflexe, kooperace (popis jednotlivých cílů bude u každé časti samostatně).

Osobnostní rozvoj pedagogů – sebepoznání a spolupráce (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: sebereflexe, kooperace (popis jednotlivých cílů bude u každé časti samostatně).

Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: : řešení problémů a týmová spolupráce.

Osobnostní rozvoj pedagogů – týmová spolupráce a řešení problémů (webinář)
Číslo akreditace

28092/2021-4-972

Krátká anotace

5 vyučovacích hodin

Kurz je zaměřen na osobnostně sociální rozvoj pedagogů z pohledu potřeb vlastní osobnosti i z pohledu potřeb pedagogické činnosti ve škole - prohloubení pedagogických kompetencí v oblasti podpory osobnostně sociálního rozvoje dětí. Vzdělávací program je rozdělen na 2 hlavní částí: : řešení problémů a týmová spolupráce.

Osobnostní rozvoj pedagogů volného času
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Pedagogové volného času si v praktických činnostech vyzkouší formou vlastní zkušenosti aktivity, které napomáhají k tvorbě osobnosti dítěte prostřednictvím volnočasových aktivit: - Role pedagoga volného času v procesu společného v zdělávání - Věkové zvláštnosti dětí a mládeže z hlediska pedagogických potřeb (motivace k dosahování cíle, hodnocení v oblasti volnočasových aktivit) - Vývoj sebereflexe dítěte z hlediska využití pro motivaci a hodnocení

Osobnostní rozvoj žáků základních a středních škol
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

Osobnostní rozvoj žáků základních a středních škol (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

Osobnostní rozvoj žáků základních a středních škol v kostce
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

Osobnostní rozvoj žáků základních a středních škol v kostce (webinář)
Číslo akreditace

1130/2023-4-223

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Obsahem tohoto semináře je seznámení účastníků s tím, jak lze zakomponovat osobnostní rozvoj žáků do prostředí základních a středních škol, součástí jsou také praktické ukázky těchto možnosti, důraz především klademe na přirozenost procesu osobnostního růstů žáků a studentů základních a středních škol.

Papírové chumelení aneb nechumelí jenom v zimě
Číslo akreditace

14516/2022-5-653

Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Tématem tvořivé dílny je výroba dekorace za pomoci různých druhů papírů. Účastníci si vyzkouší kombinace různých druhů papírů k sestavení a vytvoření přáníček, dekorativních předmětů. Získají informace o tom, jak si papíry připravovat, jak je kombinovat. Společně sestavíme zásobník námětů pro práci s papírem. Účastníci si ověří, že techniky lze využít i s dětmi předškolního věku. Materiál, se kterým budou účastníci v průběhu semináře pracovat, je cenově dostupný a nabízí širokou škálu využití. Hotové výrobky si účastníci odnesou domů. Jde o praktickou výtvarnou dílnu s názornými ukázkami. Účastníci si samostatně vyzkouší jednotlivé techniky a podle vlastní fantazie téma i techniku zpracují.

Párové a kooperativní učení
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Chcete zkusit ve svých hodinách využívat párové učení (dva žáci pracují spolu) a kooperativní učení (čtyři žáci pracují spolu)? Styl výuky, kdy se žáci učí od svých spolužáků. Na semináři se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role ve skupině zefektivní práci a jak chytře nastavovat kritéria. Dozvíte se nejen, jak žáky motivovat k dokončení práce, ale také jak práci hodnotit a oceňovat rozvíjené dovednosti. To vše si zažijete na webináři, který probíhá formou ukázkových aktivit pro žáky ve dvojicích - bingo, domino, poloviční křížovka, QR kódy, stavební kameny, az kvíz nebo aktivity v týmech po čtyřech - čtverce spolupráce, přebíječka, zástupná písmena, skládankové učení, proběhni se a SOLE. Můžete se těšit na vhled do tématu, náměty na digitální nástroje a příklady z praxe.

Párové a kooperativní učení (webinář)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Chcete zkusit ve svých hodinách využívat párové učení (dva žáci pracují spolu) a kooperativní učení (čtyři žáci pracují spolu)? Styl výuky, kdy se žáci učí od svých spolužáků. Na webináři se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role ve skupině zefektivní práci a jak chytře nastavovat kritéria. Dozvíte se nejen, jak žáky motivovat k dokončení práce, ale také jak práci hodnotit a oceňovat rozvíjené dovednosti. To vše si zažijete na webináři, který probíhá formou ukázkových aktivit pro žáky ve dvojicích - bingo, domino, poloviční křížovka, QR kódy, stavební kameny, az kvíz nebo aktivity v týmech po čtyřech - čtverce spolupráce, přebíječka, zástupná písmena, skládankové učení, proběhni se a SOLE. Můžete se těšit na vhled do tématu, náměty na digitální nástroje a příklady z praxe.

Párové a kooperativní učení v kostce
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávací akce je párové a kooperativní učení ve vyučovacích hodinách. Seminář představí univerzální metody spjaté s kooperativním učením. Rozdělení rolí ve skupině předvedeme na modelových aktivitách a ukážeme která role, za co odpovídá. Seznámíme se se způsoby, jak dělit žáky do domovských skupin, jak organizovat třídu při kooperativních úkolech a jak se vypořádat s nekázní žáků i s úskalími při přípravě. Ukážeme, jak nastavit kritéria, aby žáci na jedné straně lépe překonali počáteční potíže a na druhé straně úkoly motivovaně dokončovali.

Párové a kooperativní učení v kostce (webinář)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávací akce je párové a kooperativní učení ve vyučovacích hodinách. Seminář představí univerzální metody spjaté s kooperativním učením. Rozdělení rolí ve skupině předvedeme na modelových aktivitách a ukážeme která role, za co odpovídá. Seznámíme se se způsoby, jak dělit žáky do domovských skupin, jak organizovat třídu při kooperativních úkolech a jak se vypořádat s nekázní žáků i s úskalími při přípravě. Ukážeme, jak nastavit kritéria, aby žáci na jedné straně lépe překonali počáteční potíže a na druhé straně úkoly motivovaně dokončovali.

Párové a kooperativní učení v matematice
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Chcete zkusit ve svých hodinách matematiky využívat párové učení (dva žáci pracují spolu) a kooperativní učení (čtyři žáci pracují spolu)? Styl výuky, kdy se žáci učí od svých spolužáků. A potřebujete pomoci s prvními kroky a inspirací? Na semináři se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role lze ve skupině přidělovat a vyzkoušíte si hlavní výukové metody spjaté s párovým a kooperativním učením. Dozvíte se, jak nastavovat kritéria, jak posuzovat jejich splnění a jak posilovat rozvoj vybraných jemných dovedností. To vše si zažijete na webináři, který probíhá formou modelových aktivit pro dvojice nebo týmy. Ze semináře si odnesete zásobník forem výuky, ze kterého budete moci dlouhodobě čerpat v hodinách matematiky. Vyzkoušíme si práci ve dvojicích - číslo dne, dominosa, stany, binairo, nonograms, kakuros… Zažijeme práci v týmech při - triminu, křížovce naopak, zástupných písmenech, skládankovém učení i při práci s telefonem.

Párové a kooperativní učení v matematice (webinář)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Chcete zkusit ve svých hodinách matematiky využívat párové učení (dva žáci pracují spolu) a kooperativní učení (čtyři žáci pracují spolu)? Styl výuky, kdy se žáci učí od svých spolužáků. A potřebujete pomoci s prvními kroky a inspirací? Na webináři se dozvíte, jak dělit žáky do skupin, jaké role lze ve skupině přidělovat a vyzkoušíte si hlavní výukové metody spjaté s párovým a kooperativním učením. Dozvíte se, jak nastavovat kritéria, jak posuzovat jejich splnění a jak posilovat rozvoj vybraných jemných dovedností. To vše si zažijete na webináři, který probíhá formou modelových aktivit pro dvojice nebo týmy. Z webináře si odnesete zásobník forem výuky, ze kterého budete moci dlouhodobě čerpat v hodinách matematiky. Vyzkoušíme si práci ve dvojicích - číslo dne, dominosa, stany, binairo, nonograms, kakuros… Zažijeme práci v týmech při - triminu, křížovce naopak, zástupných písmenech, skládankovém učení i při práci s telefonem.

Párové a kooperativní učení v matematice v kostce
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávací akce je párové a kooperativní učení v matematice. Seminář představí univerzální metody spjaté s kooperativním učením. Rozdělení rolí ve skupině předvedeme na modelových aktivitách a ukážeme která role, za co odpovídá. Seznámíme se se způsoby, jak dělit žáky do domovských skupin, jak organizovat třídu při kooperativních úkolech a jak se vypořádat s nekázní žáků i s úskalími při přípravě. Ukážeme, jak nastavit kritéria, aby žáci na jedné straně lépe překonali počáteční potíže a na druhé straně úkoly motivovaně dokončovali.

Párové a kooperativní učení v matematice v kostce (webinář)
Číslo akreditace

875/2022-4-185

Krátká anotace

6 vyučovacích hodin

Obsahem vzdělávací akce je párové a kooperativní učení v matematice. Seminář představí univerzální metody spjaté s kooperativním učením. Rozdělení rolí ve skupině předvedeme na modelových aktivitách a ukážeme která role, za co odpovídá. Seznámíme se se způsoby, jak dělit žáky do domovských skupin, jak organizovat třídu při kooperativních úkolech a jak se vypořádat s nekázní žáků i s úskalími při přípravě. Ukážeme, jak nastavit kritéria, aby žáci na jedné straně lépe překonali počáteční potíže a na druhé straně úkoly motivovaně dokončovali.

Pedagog jako oběť šikany
Krátká anotace

4 vyučovací hodiny

Účastníci se seznámí s charakteristikami rizikových třídních kolektivů a jejich typy. Zjistí, jaké jsou příčiny problémového chování ve škole. Naučí se, jaké konkrétní podoby má šikana ve škole a jaké jsou její formy. Hlouběji se seznámí s učitelem jako aktérem šikany – především ve vztahu s žákem a rodiči žáka. Na základě reálných kazuistik se seznámí s možnostmi přístupu k šikaně učitele a více či méně efektivním řešením.

Sledujte další vzdělávání pedagogických pracovníků - DVPP
fb