logo
+420 734 839 966
po – pá 8:00 – 16:00

Pro sociální služby na míru

obrazky-na-miru-socialni-02.jpg

Pro Váš pracovní tým připravíme školení na míru.

  • Rozsáhlý výběr témat
  • Akreditace MPSV
  • Realizace na Vašem pracovišti nebo dle domluvy
  • Online, prezenční i kombinovaná forma
  • Účastníci obdrží osvědčení o absolvování školení
  • S výběrem školení Vám poradíme

Pokud máte zájem o kterékoli uvedené školení pro celý Váš pracovní tým, kontaktujte nás a my Vám zašleme podrobnou anotaci školení nebo připravíme již konkrétní nabídku.

Pokud chcete, abychom Vám sami vybrali školení pro Vás, dle Vašich tematických požadavků, můžete využít nezávazný poptávkový formulář.

Zde naleznete aktuální seznam všech našich školení a kurzů akreditovaných MPSV ČR pro sociální pracovníky, pracovníky v sociálních službách a vedoucí pracovníky.

Kliknutím na název školení se otevře stručný popis.

Seznam všech akreditovaných školení


Název
Komunikace s rodinou klienta - Předávání informací, vyjednávání a sdělování špatných zpráv
Číslo akreditace

A2023/1681-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz se věnuje tématu komunikace, konkrétně je zaměřen na specifika komunikace mezi sociální službou a rodinami klientů v nepříjemných situacích. Zabývá se oblastmi střetů zájmů, oprávněných požadavků ze strany služby a sdělování nepříjemných zpráv. Klade si za cíl posílit sebejistotu a dovednosti zejména sociálních pracovníků, ale i dalších zaměstnanců služeb, kteří přicházejí do styku s rodinami klientů. Součástí kurzu je i seznámení u jednotlivých pracovních pozic, jaké jsou jejich pravomoci a kompetence v rámci sociální služby, aby nedocházelo k přesahování těchto kompetencí. Současně jde o posílení dovedností, jak informace sdělit. Neopomenutelný je etický aspekt sdělování takových zpráv a adekvátní příprava.

Krátké intervence při práci s nemotivovanými klienty sociálních služeb
Číslo akreditace

A2021/0580-SP/PC

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na jednoduché a efektivní intervenční a motivační techniky při práci s klientem v časové tísni nebo během časově omezené spolupráce. Cílem školení je nabídnout pracovníkům inspiraci a techniky pro práci s nemotivovanými klienty, kteří využívají služeb jednorázově či zřídka, případně přicházejícími bez konkrétní zakázky. Současně seminář představí možnosti práce s dlouhodobými klienty, kde často pracovníci rezignují, protože vyčerpali svůj repertoár intervencí. Prostřednictvím kazuistik a diskuse s účastníky jsou hledány možnosti využití technik ve specifických situacích z praxe.

Kreativní myšlení v praxi
Číslo akreditace

A2023/0306-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolvent semináře si uvědomí existenci stereotypního myšlení a jeho přínos i případná rizika převažujícího používání. Současně získá potenciál k využívání kreativity, která se uplatní nejen při řešení zásadních úkolů, ale také i v případě vykonávání rutinních činností. Právě díky získané kompetenci rozpozná účastník kreativní myšlenky malého rozsahu – nápady, postřehy – které mohou v praxi pomoci k vhodnějšímu řešení nastalé situace. Absolvent semináře je seznámen s praktickými ukázkami cvičení, jež mu pomohou schopnost tvořivosti rozvíjet a umocňovat. Pochopí zákonitosti procesu kreativního myšlení a uvědomí si bariéry, jež mohou kreativitě bránit. V praxi umí využít představené skupinové techniky pro hledání optimálního řešení problémových situací.

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Číslo akreditace

A2020/1155-PK

Krátká anotace

150 vyučovacích hodin

Kvalifikační kurz k získání kvalifikace Pracovník v sociálních službách (akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505 / 2006 Sb., s přihlédnutím k návrhu metodického výkladu - podkladu pro úpravu této vyhlášky). Absolvent může vykonávat přímou obslužnou péči o osoby v ambulantních nebo pobytových zařízeních sociálních služeb, základní výchovnou nepedagogickou činnost, pečovatelskou činnost v domácnosti osoby a pod dohledem sociálního pracovníka i činnosti při základním sociálním poradenství, depistážní činnosti, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, činnosti při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, činnosti při poskytování pomoci při uplatňování práv a oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách
Číslo akreditace

A2022/1332-PK

Krátká anotace

150 vyučovacích hodin

Kvalifikační kurz k získání kvalifikace Pracovník v sociálních službách (akreditovaný v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a dle vyhlášky č. 505 / 2006 Sb., s přihlédnutím k návrhu metodického výkladu - podkladu pro úpravu této vyhlášky). Absolvent může vykonávat přímou obslužnou péči o osoby v ambulantních nebo pobytových zařízeních sociálních služeb, základní výchovnou nepedagogickou činnost, pečovatelskou činnost v domácnosti osoby a pod dohledem sociálního pracovníka i činnosti při základním sociálním poradenství, depistážní činnosti, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, činnosti při zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, činnosti při poskytování pomoci při uplatňování práv a oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí.

Kvalita sociálních služeb
Číslo akreditace

A2023/0303-SP/PC/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Vzdělávací program je určen pracovníkům v sociálních službách, kteří mají odpovědnost za zavádění standardů kvality sociálních služeb, jejich vyhodnocování a sledování kvality v čase. Program jim pomůže orientovat se v požadavcích na kvalitu sociálních služeb definovanou v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a v hledání způsobu jejího naplňování z hlediska denní praxe.

Management a kvalita v sociálních službách
Číslo akreditace

A2023/0299-SP/PC/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je určen pro zaměstnance na všech úrovních řízení. Zaměřuje na manažerské dovednosti a techniky. Seznamuje s jednotlivými technikami jako je plánování, organizování, rozhodování, kontrolování aj. Kurz pomáhá upevnit znalosti v oblasti kvality v sociálních službách se zaměřením na její požadavky, měření a specifika. Kurz pomáhá v orientaci při sledování a hodnocení kvality v sociálních službách a její návaznost na Standardy kvality sociálních služeb. Kurz seznamuje s provázaností kvality sociálních služeb a manažerského řízení.

Manipulace a jak s ní pracovat
Číslo akreditace

A2021/0352-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Hlavním cílem kurzu je pochopení podstaty manipulace, získání schopnosti jejího rozpoznání a vědomé reakce na manipulativní situaci jak ve vztahu s klienty sociálních služeb, tak v rámci pracovního týmu. Kurz zahrnuje konkrétní a praktický popis jednotlivých druhů manipulace tak, aby je účastník byl schopen rozeznat. Součástí je rozbor dovedností a schopností nutných k úspěšné obraně proti manipulaci. V rámci sebereflektivního zkoumání dostanou účastníci možnost zjistit vlastní příčiny podléhání manipulaci a tím je změnit. V průběhu kurzu jsou definovány druhy i techniky manipulace a zásady jednání s manipulátorem. Součástí je diagnostický test osvětlující detailně, jak manipulaci rozpoznat. Kurz obsahuje techniky sebereflexe a praktické techniky tak, aby téma bylo hluboce prozkoumáno a změny byly přínosné pro praxi.

Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním
Číslo akreditace

A2022/0244-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz „Moderní přístupy k lidem s duševním onemocněním“ se zaměřuje na pojetí člověka s duševním onemocněním jako samostatného, zplnomocněného a zotaveného člověka, který si řídí svůj život. Zaměříme se na koncepty, které nám pomohou člověka vést a motivovat tímto směrem. Jedním z konceptů je cesta k zotavení. Dalším konceptem je seznámit účastníky kurzu se základními právními předpisy, které se přímo týkají osob s duševním onemocněním. Přiblížíme si některé články Listiny základních práv a svobod, co jsou omezovací prostředky používané v psychiatrii, dobrovolná/nedobrovolná hospitalizace, opatrovnictví, omezení/zbavení svéprávnosti a další.

Možnosti prevence syndromu vyhoření pro pracovníky NZDM a terénních služeb při práci s osobami ohroženými sociálním vyloučením
Číslo akreditace

A2023/0864-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Program je zaměřen na včasnou prevenci syndromu vyhoření při práci s klienty nízkoprahových zařízení a terénních služeb s osobami ohroženými sociálním vyloučením. Základní témata, která budou v kurzu aktivně propracována, jsou: životní zdroje a možnosti zvyšování psychické odolnosti, syndrom vyhoření - identifikátory procesu vyhoření a jak je možné je na sobě nebo okolí poznat, test pro zjištění úrovně ne/vyhoření, faktory zvyšující riziko pro vyhoření, hranice a moc s klientem a jak s nimi pracovat tak, aby práce neodebírala energii, vnitřní nastavení, práce s emocemi, introspekce a reflexe jako důležitá součást prevence syndromu vyhoření a relaxační techniky pro uvolnění stresu.

Nenásilná komunikace - úvod do metody prakticky
Číslo akreditace

A2021/0343-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Nenásilná komunikace jako koncept nabízí možnost vnímat komunikaci s kýmkoliv nikoliv jako boj, ale jako cestu k porozumění a rozvoji. Toto školení je zaměřeno na rozvoj schopnosti vcítění se do sebe i druhého člověka, nového pohledu na problémovou situaci a zároveň získání komunikačních dovedností nutných k citlivému vyjádření sebe sama společně s vnímáním druhého člověka. Ovládnutí základů této metody nám dává možnost předávat její myšlenku dál a podporovat tak naše klienty v sebevědomějším vystupování a větší citlivosti k sobě. Součástí kurzu je téma kapacity jednat nenásilně a tipů pro jejich zvyšování. Lektor se s účastníky zabývá tématem spolupráce s lidmi v problémových situacích i za předpokladu vzájemných nesympatií. Zabývá se tématem osobní odpovědnosti za emoce a potřeby, které máme.

Nezbytnost životních krizí jako součást práce v pomáhajících profesích aneb Jak tvoříme štěstí
Číslo akreditace

A2021/1151-SP/PC/PP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Součástí sociální práce je pravidelná zpětná vazba, jak ke klientům, tak ke kolegům či sobě samému. Jednou z příčin životní nepohody klienta může být také nepříznivé sociální resp. vztahové prostředí, nepodporující rodinné vzorce, nepřijetí či neporozumění životní situaci. V semináři si rozšíříme povědomí o tom, jak rodině, pečujícím či klientovi pomoci rozšířit úhel pohledu na jeho životní situaci. Seminář nabídne bližší pohled na výzkumy v oblasti vztahové vazby, jejího vzniku a podob, výzkumy z oblasti mozku a vědomí, spojíme pohled na biologické a psychologické v nás. Budeme se věnovat tématu různosti vnímání spirituálních potřeb, souvislostem s pocity životního naplnění a osobního štěstí, podíváme se, jak životními postoji a přesvědčeními utváříme životní příběh.

Obtížné situace při práci s klientem v NZDM a jak jim předcházet
Číslo akreditace

A2022/0110-SP/PC

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Zaměření na téma obtížných situací ve specifickém prostředí nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Specifičnost prostředí nízkoprahového zařízení - jaké konfliktní, příp. obtížné situace zde mohou vzniknout a jak jim právě za pomoci specifik tohoto zařízení co nejlépe předejít, případně je vyřešit. Návod na způsob vedení motivačního rozhovoru s nemotivovaným klientem. Praktické postupy jak s konfliktní situací/agresí pracovat.

Paliativní péče v sociálních službách
Číslo akreditace

A2023/1323-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Seznámení s problematikou smrti a umírání. Možnosti komunikace a adekvátní reakce na potřeby umírajícího klienta a jeho rodiny. Uvědomění si svých vlastních pocitů a postojů ohledně umírání a smrti. Kulturní, historické a antropologické souvislostmi tématu. Konceptem paliativní péče u nás. Praktické příklady a modelové rozhovory s umírajícím klientem, s doprovázejícími osobami, s pozůstalými i s ostatními členy týmu.

Péče a možnosti komunikace při práci s osobami s Alzheimerovou nemocí
Číslo akreditace

A2023/0868-SP/PC/PP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je určen pro pracovníky sociálních služeb, ale i navazujících služeb, kde se mohou objevit nemocní s Alzheimerovou chorobou. Nedílnou součástí kurzu je podpora a komunikace s mladšími klienty i se seniory s Alzheimerovou nemocí a s jejich rodinnými příslušníky či pečovateli. Bude probrána teoreticky i na příkladech z praxe respektující a zároveň specifická komunikace dle jednotlivých fází nemoci. Budou zmíněny základní poznatky o nemoci i konkrétní kazuistiky z praxe z domácího prostředí i z prostředí sociálních služeb. Účastníci kurzu budou zapojeni aktivně díky veřejně dostupným testům pro klienty s Alzheimerovou nemocí, které se naučí používat a mohou je dále využívat při komunikaci s nemocnými. Jedná se o ucelený přehled aktuálních informací, které se týkají klientů s Alzheimerovou nemocí, způsoby pomoci této cílové skupině a jejich rodinám, včetně základního sociální poradenství.

Péče o paměť – trénování paměti pro seniory v zařízeních sociálních služeb
Číslo akreditace

A2021/1287-PC/PP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Základní informace o důvodech zhoršování kognitivních funkcí u seniorů. Přínos kognitivního tréningu a kognitivní rehabilitace. Schopnost vytváření cvičení s cílem posílit rozvoj jednotlivých druhů paměti. Zásady a principy přípravy práce ve skupině. Význam využití skupinové dynamiky při motivaci uživatele. Techniky k trénování paměti a konkrétní příklady využitelné v praxi.

Personální standardy a hodnocení zaměstnanců
Číslo akreditace

A2023/0294-SP/PC/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je určen pro zaměstnance na všech úrovních řízení. Seznamuje účastníky s personálními standardy kvality sociálních služeb (standard č. 9 a 10), jejich provázaností s ostatními standardy, s jejich kritérii. Seznamuje účastníky s principy hodnocení zaměstnanců, s druhy hodnocení. Upozorňuje na oblasti, které by měly být hodnoceny. Představuje, jak nastavit proces formálního hodnocení. Seznamuje účastníky s metodami hodnocení a jak pracovat s výstupy získanými z hodnocení. Součástí je i definování hlavních nástrojů hodnocení s důrazem na jeho objektivitu a zabránění nespravedlivému hodnocení. Účastníkům budou přiblíženy metody, jak omezit negativní i obranné reakce v důsledku hodnocení a způsoby vedení hodnotícího rozhovoru.

Podpora klíčových pracovníků při individuální práci s klienty
Číslo akreditace

A2022/1111-SP/PC

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Procesy individuálních přístupů ke klientům, jejich smysl a umění praktického využití v sociálních službách. Problematika individuálních přístupů ke klientům. Standard kvality - individuální plánování.

Podpora změny a motivace u klientů
Číslo akreditace

A2023/0329-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Práce s nemotivovanými klienty a s klienty, kteří odmítají změnu ve svém životě. Osvětlení principů procesu změny a motivace. Techniky a postupy, které vedou k podpoře vnitřní motivace klienta, ke změně chování či rozvoji jeho potenciálu. Možnosti plánování intervence vedoucí ke zvýšení motivace klienta.

Poruchy řeči u seniorů – terapie a praxe
Číslo akreditace

A2024/0133-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je určen zejména pracovníkům v sociálních službách a aktivizačním pracovníkům, kteří přicházejí do každodenního styku s lidmi s narušenou komunikační schopností. Přiblíží jim důvody vzniku poruch komunikace a ztráty řeči či vyjadřovacích schopností. Seznámí se s možnostmi laické terapie, kterou mohou využít v běžném provozu sociální služby. Nabídne možnosti nejen pro aktivizační činnosti, v rámci kterých se uživatelé služby mohou aktivně podílet na tvorbě vlastních, individuálních komunikačních prostředků. Kurz vám nabídne různé možnosti alternativní a augmentativní komunikace a jejich využití v praxi.

Poskytování dávek osobám se zdravotním postižením v teorii a praxi
Číslo akreditace

A2023/0860-SP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Absolvent programu získá přehled o obsahu Zákona o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením, o jeho prováděcích právních předpisech. Absolvent se seznámí s aktuálně účinnou podobou zákona. Absolvent si ujasní druhy dávek, které mohou být poskytovány lidem se zdravotním postižením a zvláštními pomůckami, které jsou ze systému sociálního zabezpečení financovány k začleňování osob se zdravotním postižením do společnosti. Absolvent bude informován o možnostech využití průkazu osoby se zdravotním postižením. Získá přehled o aplikaci jednotlivých zákonných ustanovení a případných změn v praxi. V neposlední řadě účastník získá užitečné informační zdroje, o které se může opírat v rámci svého praktického působení.

PR a marketing pro poskytovatele sociálních služeb
Číslo akreditace

A2023/0870-SP/PC/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Účastník programu bude dobře seznámen se základními koncepcemi a pojmy v oblasti marketingu a PR (vztahů s veřejností) v kontextu sociálních služeb. Rozumí nástrojům, které marketing používá a umí je vhodně nastavit a použít v kontextu své sociální služby. Je si vědom důležitosti a významu, jenž dobře promyšlená a realizovaná marketingová strategie spojená s PR poskytovateli sociální služby přináší a již ví, že vytěžení marketingu rozhodně nepatří jen do domény sektoru ziskového. Je si vědom, že pro zdárné fungování sociální služby je dobré, ba přímo nutné, s marketingem a PR pracovat a využívat je. Získává nejen um, ale zejména motivaci marketingovou strategii ve službě vytěžit, protože ví, že dobře komunikované fungování služby přináší nejen znatelně vyšší důvěryhodnost v poskytování služby ze strany veřejnosti a dalších zúčastněných aktérů, ale též zvyšuje atraktivitu sociální služby pro potenciální klienty včetně ochoty sponzorů se na chodu služby podílet. Účastník se tak stává iniciátorem / tvůrcem marketingové kampaně své sociální služby a zasluhuje se o zvýšení profesionality své organizace a jejího kladného mediálního obrazu.

Práce a komunikace s klienty se specifickými potřebami zaměřené na lež a polopravdy
Číslo akreditace

A2023/0824-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz je primárně určen pro pracovníky sociálních služeb pro organizace pracující s dětmi i s dospělými a s klienty se specifickými potřebami. Absolvent kurzu získá znalosti z oblasti historie lži, kde a proč vzniká a jak působí ve skupině lidí, v rodinách či v zařízeních sociálních či jiných služeb. Absolvent se dozví teoretické informace i praktické příklady z oblasti lži, nepravdy, polopravdy, milosrdné lži, účelové lži, manipulace, lhaní ze strachu, lhaní proto, abych obstál. atd. Dozví se v tomto základním kurzu něco o příčinách vzniku lži, důsledcích a tzv. jednodušších cestách protkaných lží a lhaním, které někteří klienti využívají. Bude seznámen s kazuistikami klientů i s příklady z praxe, které se tématu týkají.

Práce s emocemi v sociálních službách
Číslo akreditace

A2022/0502-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Úvod do teoretických konceptů pojímaní emocí. Vymezení pojmu. Druhy emocí. Emoce a vztah. Sebereflexe „emočního ladění“ při práci s klienty organizací sociální péče. Využití emoční inteligence v práci s klienty sociální péče. Doporučení efektivního jednání pro udržení stability v pracovním vztahu klient-sociální pracovník. Kazuistická supervize. Individuální i týmové techniky duševní hygieny pro práci s vlastními emocemi jako prevence syndromu vyhoření.

Práce s rodinami osob s duševním onemocněním
Číslo akreditace

A2022/0793-SP/PC/PP

Krátká anotace

16 vyučovacích hodin

Problematika potřeb rodin, ve kterých žije osoba s duševním onemocněním emocí. Komunikace a získávání potřebných informací od rodin. Metody a přístupy podle typů onemocnění a také podle věku postižených osob. Vytváření důvěry mezi pečujícími pracovníky a rodinami.

Praktická asertivita v sociálních službách
Číslo akreditace

A2023/0324-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem vzdělávacího programu je využití tréninkové metodiky, ve které si účastníci procvičí asertivní věty, fráze, obraty, asertivní rozhovory, přiměřený tón hlasu a to vše s pohledu profesní etiky a práv osobnosti. Cílem vzdělávacího programu je rozvoj znalostí konkrétních komunikačních dovedností, které mají přímý dopad na kvalitu práce a vytváření pozitivních vztahů napříč všemi účastníky v sociální oblasti.

Praktická krizová intervence pro pracovníky v pomáhajících profesích
Číslo akreditace

A2021/1308-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

48 vyučovacích hodin

Seminář se zaměřuje na předání nejdůležitějších informací a nástrojů pro práci s lidmi v krizi v rámci pomáhajících profesí.

Praktická psychologie pro pracovníky v sociální oblasti
Číslo akreditace

A2023/0308-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Kurz se zaměřuje na získání znalostí z psychologie uplatnitelných v praxi, které mohou pracovníci v sociální oblasti využít při práci s klienty (témata osobnosti klienta, vztahů, potřeb, emocí, motivací), souvislosti s chováním a jednáním klientů. Cílem kurzu je integrovat důležité poznatky z psychologie do pomáhající práce s klientem, aplikovat a propojit je s komunikačními technikami, které povedou k nastavení lepší spolupráce (otevření, udržení, zvýšení spolupráce) mezi pracovníkem a klientem. Na příkladech z praxe bude účastníkům kurzu nastíněn vhodný postup práce s potřebami, emocemi a motivací klienta a možnosti plánování dalších intervencí. V kurzu bude také představena síť odborné pomoci klientům a její členění.

Pravidla a normy chování v pracovním kolektivu
Číslo akreditace

A2023/0327-SP/PC/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Cílem kurzu je rozvoj znalostí konkrétních norem a pravidel chování a vztahů v pracovním kolektivu, které jsou účinnou zárukou každodenního vytváření dobrých profesních vztahů a příjemné firemní kultury. Účastníci budou mít možnost prakticky prodiskutovat jednotlivá témata a společně s lektorem hledat možnosti a řešení pro konkrétní zlepšení v jejich pracovních kolektivech a také rozvinout znalosti na modelových příkladech. V praktické části budou účastníci konkrétní dovednosti prakticky aplikovat při hledání řešení reálných případů, které vzejdou z analýzy situace účastníků z jejich pracovního prostředí.

Prevence syndromu vyhoření pracovníků v sociálních službách
Číslo akreditace

A2023/1677-SP/PC/PP/VP

Krátká anotace

8 vyučovacích hodin

Rozpoznávání a adekvátní reakce na zátěžové situace v pracovním životě (uvědomění si pozitivních i rizikových stránek své profese). Průběh stresové reakce a s fungováním lidské psychiky v zátěžových situacích. Příčiny a příznaky syndromu vyhoření a jeho stádia (zmapování aktuální míry zátěže a velikosti ohrožení syndromem vyhoření). Péče o sebe sama a aktualizace hodnotového žebříčku. Základy relaxace a autogenního tréninku.

Sledujte vzdělávání pro sociální služby
fb